Jump to content

nokia n95 (8gb)


claud

Recommended Posts

Je weet instellingen te vinden? Mooi

Je weet persoonlijk te vinden? Mooi

Daar tussen hoort er iets van te staan.

Anders bij instellingen van de camera kijken, miss is het een flitser.

Al gedaan, ik ben hier zowat al 5 maanden mee bezig... Hoezo zou ik het menu niet kunnen vinden???

Link to comment
Delen op andere websites

Je weet instellingen te vinden? Mooi

Je weet persoonlijk te vinden? Mooi

Daar tussen hoort er iets van te staan.

Anders bij instellingen van de camera kijken, miss is het een flitser.

Al gedaan, ik ben hier zowat al 5 maanden mee bezig... Hoezo zou ik het menu niet kunnen vinden???

Ga eens naar een lichte ruimte, dan staat de verlichting van je toetsenbord uit, leg daarna eens je vinger op dat lampje, als dan de toetsenbord verlichting aan gaat is het gewoon een lichtmeetdingactig vierkantje.

En als je ergens 5 maanden naar op zoek bent op een telefoon ben je goed faudt bezig.

EDIT: Je bent goed faudt bezig aangezien het een lichtsensor is, 'in front of the phone next to the camera'. = lichtsensor. Google talent ftw

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Je weet instellingen te vinden? Mooi

Je weet persoonlijk te vinden? Mooi

Daar tussen hoort er iets van te staan.

Anders bij instellingen van de camera kijken, miss is het een flitser.

Al gedaan, ik ben hier zowat al 5 maanden mee bezig... Hoezo zou ik het menu niet kunnen vinden???

Ga eens naar een lichte ruimte, dan staat de verlichting van je toetsenbord uit, leg daarna eens je vinger op dat lampje, als dan de toetsenbord verlichting aan gaat is het gewoon een lichtmeetdingactig vierkantje.

En als je ergens 5 maanden naar op zoek bent op een telefoon ben je goed faudt bezig.

EDIT: Je bent goed faudt bezig aangezien het een lichtsensor is, 'in front of the phone next to the camera'. = lichtsensor. Google talent ftw

Krijg ik nu weer naar mijn kop dat ik niet op google heb gezocht? :duh: Als ik niet op google zou hebben gezocht hoefde ik het hier ook niet te vragen en het enigste wat ik krijg is klote zooi over de nokia 5433 nogwat dinges(Op google niet op GTAForum) maar niks over die n95 8gb daar heb ik het voor nodig, ik ben er niet zeker van maar je moet gwn niet zeggen dat ik niet op google heb gekeken...

Bewerkt: door claud
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...