Jump to content

Multimedia PC's


Dieko

Recommended Posts

Ik ben zit bij de jongerenraad van de gemeente en mag daarom 2 pc's samenstellen met jullie hulp. Het wordt door de gemeente betaalt.

Budget: onder de 1000

Doel: Video editing,photoshop en muziek

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: samengesteld

Benodigde randapparatuur: niks alleen pc

Besturingssysteem: beste voor multimedia

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: ik heb alleen de pc kast nodig

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: beste voor multimedia

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)?: nein

Alvast bedankt!

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    13

  • Hayte

    6

  • GuitarGuy666

    6

  • Djmaddox

    3

Ik raad je XP of VISTA aan.

Jong, hij bedoeld gewoon W7 hoor, maar dan goedkoper als dat jij kan kopen.

En als je een beetje verstand van pc's hebt dan weet je wel dat Vista niet altijd even goed werkt.

Waarom raadt je verouderde besturings systemen aan terwijl de nieuwe gewoon goed is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je XP of VISTA aan.

Jong, hij bedoeld gewoon W7 hoor, maar dan goedkoper als dat jij kan kopen.

En als je een beetje verstand van pc's hebt dan weet je wel dat Vista niet altijd even goed werkt.

Waarom raadt je verouderde besturings systemen aan terwijl de nieuwe gewoon goed is?

Mar W7 is minder goed uitgelegd vind ik :7

Ik raad je dus gewoon XP en VISTA aan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je XP of VISTA aan.

Jong, hij bedoeld gewoon W7 hoor, maar dan goedkoper als dat jij kan kopen.

En als je een beetje verstand van pc's hebt dan weet je wel dat Vista niet altijd even goed werkt.

Waarom raadt je verouderde besturings systemen aan terwijl de nieuwe gewoon goed is?

Mar W7 is minder goed uitgelegd vind ik :7

Ik raad je dus gewoon XP en VISTA aan :puh:

Kan jij ook iets anders posten dan slecht advies/offtopic gebazel? Vista is slecht, dat is gewoon zo en XP is outdated.

Wij kunnen niets totdat Dieko ons verteld of het 1000 euro is voor 2 PC's of 1000 euro per PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Neem gewoon het nieuwste besturingssysteem, Windows 7 dus. Het werkt prima en het heeft dan nog weinig zin om voor een verouderd besturingssysteem te gaan. Misschien moet je er gewoon even aan wennen, maar je kan moeilijk eeuwig bij XP blijven...

Link to comment
Delen op andere websites

Neem gewoon het nieuwste besturingssysteem, Windows 7 dus. Het werkt prima en het heeft dan nog weinig zin om voor een verouderd besturingssysteem te gaan. Misschien moet je er gewoon even aan wennen, maar je kan moeilijk eeuwig bij XP blijven...

Welja, Je hebt gelijk. Windows 7 kan ook :puh:

Maar de keuze is aan de topicstarter :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als het kan 2 pc's voor 1000 of elk 800 per stuk. Ik moet meerdere systemen hebben. Ze gaan kijken welke ze gaan betalen. En

er moet Magix, Pinnacle,Sony en Adobe producten makkelijk erop kunnen draaien. En een grote hardeschijf.

Windows 7 lijkt mij het snelst

Link to comment
Delen op andere websites

Prima ding, goeie processor maar van de grafische kaart moet je geen wonderen verwachten.

Ja, maar let op de prijs :-(

Lezen is ook een kunst.... De topic starter zei 2 voor 1000 of 2x1 voor 800. Die prijs is goed voor die hardware en Medion is een goed merk.

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Prima ding, goeie processor maar van de grafische kaart moet je geen wonderen verwachten.

Ja, maar let op de prijs :-(

Lezen is ook een kunst.... De topic starter zei 2 voor 1000 of 2x1 voor 800. Die prijs is goed voor die hardware en Medion is een goed merk.

Ja dat weet ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Prima ding, goeie processor maar van de grafische kaart moet je geen wonderen verwachten.

Ja, maar let op de prijs :-(

Lezen is ook een kunst.... De topic starter zei 2 voor 1000 of 2x1 voor 800. Die prijs is goed voor die hardware en Medion is een goed merk.

Ja dat weet ik.

Waarom zei je dan "Ja, maar let op de prijs :-("?

Ik denk dat het beter is als we hier zelf 2 systemen samen stellen met een goede balans tussen CPU/GPU.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...