Dieko Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 (bewerkt) Ik ben zit bij de jongerenraad van de gemeente en mag daarom 2 pc's samenstellen met jullie hulp. Het wordt door de gemeente betaalt. Budget: onder de 1000 Doel: Video editing,photoshop en muziek Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: samengesteld Benodigde randapparatuur: niks alleen pc Besturingssysteem: beste voor multimedia Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: ik heb alleen de pc kast nodig Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: beste voor multimedia Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: bedrijf Extra koeling (voor overklokken)?: nein Alvast bedankt! Bewerkt: 10 september 2010 door Dieko Reageren
Hayte Geplaatst: 10 september 2010 Rapport Geplaatst: 10 september 2010 Is 1000 euro voor één systeem of voor twee systemen? Als het voor gemeente is, zou je dan niet een goedkopere Windows kunnen krijgen omdat het voor de overheid is..? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik raad je XP of VISTA aan. Reageren
Kryziek Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik raad je XP of VISTA aan. Jong, hij bedoeld gewoon W7 hoor, maar dan goedkoper als dat jij kan kopen. En als je een beetje verstand van pc's hebt dan weet je wel dat Vista niet altijd even goed werkt. Waarom raadt je verouderde besturings systemen aan terwijl de nieuwe gewoon goed is? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik raad je XP of VISTA aan. Jong, hij bedoeld gewoon W7 hoor, maar dan goedkoper als dat jij kan kopen. En als je een beetje verstand van pc's hebt dan weet je wel dat Vista niet altijd even goed werkt. Waarom raadt je verouderde besturings systemen aan terwijl de nieuwe gewoon goed is? Mar W7 is minder goed uitgelegd vind ik Ik raad je dus gewoon XP en VISTA aan Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik raad je XP of VISTA aan. Jong, hij bedoeld gewoon W7 hoor, maar dan goedkoper als dat jij kan kopen. En als je een beetje verstand van pc's hebt dan weet je wel dat Vista niet altijd even goed werkt. Waarom raadt je verouderde besturings systemen aan terwijl de nieuwe gewoon goed is? Mar W7 is minder goed uitgelegd vind ik Ik raad je dus gewoon XP en VISTA aan Kan jij ook iets anders posten dan slecht advies/offtopic gebazel? Vista is slecht, dat is gewoon zo en XP is outdated. Wij kunnen niets totdat Dieko ons verteld of het 1000 euro is voor 2 PC's of 1000 euro per PC. Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Neem gewoon het nieuwste besturingssysteem, Windows 7 dus. Het werkt prima en het heeft dan nog weinig zin om voor een verouderd besturingssysteem te gaan. Misschien moet je er gewoon even aan wennen, maar je kan moeilijk eeuwig bij XP blijven... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Neem gewoon het nieuwste besturingssysteem, Windows 7 dus. Het werkt prima en het heeft dan nog weinig zin om voor een verouderd besturingssysteem te gaan. Misschien moet je er gewoon even aan wennen, maar je kan moeilijk eeuwig bij XP blijven... Welja, Je hebt gelijk. Windows 7 kan ook Maar de keuze is aan de topicstarter Reageren
Dieko Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Als het kan 2 pc's voor 1000 of elk 800 per stuk. Ik moet meerdere systemen hebben. Ze gaan kijken welke ze gaan betalen. En er moet Magix, Pinnacle,Sony en Adobe producten makkelijk erop kunnen draaien. En een grote hardeschijf. Windows 7 lijkt mij het snelst Reageren
Dieko Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Is dit een goeie? Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Prima ding, goeie processor maar van de grafische kaart moet je geen wonderen verwachten. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Prima ding, goeie processor maar van de grafische kaart moet je geen wonderen verwachten. Ja, maar let op de prijs Reageren
Casss Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 (bewerkt) Prima ding, goeie processor maar van de grafische kaart moet je geen wonderen verwachten. Ja, maar let op de prijs Lezen is ook een kunst.... De topic starter zei 2 voor 1000 of 2x1 voor 800. Die prijs is goed voor die hardware en Medion is een goed merk. Bewerkt: 12 september 2010 door Casss Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Prima ding, goeie processor maar van de grafische kaart moet je geen wonderen verwachten. Ja, maar let op de prijs Lezen is ook een kunst.... De topic starter zei 2 voor 1000 of 2x1 voor 800. Die prijs is goed voor die hardware en Medion is een goed merk. Ja dat weet ik. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Prima ding, goeie processor maar van de grafische kaart moet je geen wonderen verwachten. Ja, maar let op de prijs Lezen is ook een kunst.... De topic starter zei 2 voor 1000 of 2x1 voor 800. Die prijs is goed voor die hardware en Medion is een goed merk. Ja dat weet ik. Waarom zei je dan "Ja, maar let op de prijs "? Ik denk dat het beter is als we hier zelf 2 systemen samen stellen met een goede balans tussen CPU/GPU. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.