Jump to content

Multimedia PC's


Dieko

Recommended Posts

Voor die eisen zijn een sterke GPU niet bepaald nodig, hoor. Al zou ik er zelf wel een x6 systeem van maken, scheelt weer een paar centen. Maar weet jij, Dieko, al of je het OS goedkoper kan krijgen, omdat het voor de overheid is?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dieko

    13

  • Hayte

    6

  • GuitarGuy666

    6

  • Djmaddox

    3

Voor die eisen zijn een sterke GPU niet bepaald nodig, hoor. Al zou ik er zelf wel een x6 systeem van maken, scheelt weer een paar centen. Maar weet jij, Dieko, al of je het OS goedkoper kan krijgen, omdat het voor de overheid is?

Dat maakt niet uit. Als jullie het maar samen stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor die eisen zijn een sterke GPU niet bepaald nodig, hoor. Al zou ik er zelf wel een x6 systeem van maken, scheelt weer een paar centen. Maar weet jij, Dieko, al of je het OS goedkoper kan krijgen, omdat het voor de overheid is?

Dat maakt niet uit. Als jullie het maar samen stellen.

Moeten wij een computer samenstellen?

(dat is zoals ik het hoor :bonk: )

Link to comment
Delen op andere websites

Moeten wij een computer samenstellen?

(dat is zoals ik het hoor :bonk: )

Dat maakt niet uit. Als jullie het maar samen stellen.

Dat zegt hij inderdaad. Ben je nu zo slechtziend dat je de letters niet kan lezen of ben je gewoon dom?

Hier is een fijn systeem met daarin een HD5770 en i5 760.

klik

Kan je ons vertellen of er veel spelletjes op gespeeld worden en of hij veel grafische kracht nodig heeft? Want als dat niet zo is kan hij nog een paar tientjes goedkoper.

Link to comment
Delen op andere websites

Grafische kaart maakt niet zo heel veel uit, maar aangezien het hier om video editing gaat (waarbij ik dus resoluties aanneem van minstens Full HD) zou ik wel als minimum een 5670 nemen.

Het is voornamelijk voor video en foto's te bewerken. Graag ook met Windows 7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 1 maand later...

Ik moet zo snel mogelijk een systeem hebben, anders koop ik bij Mediamarkt zo een i7 pc'tje met 64 bits en 6 gb werkgeheugen.

De pc moet voldoen aan deze nieuwe eisen. Windows 7 en Sony Vegas Adobe After effects vriendelijk (videobewerking)

Ik twijfel tussen 32 en 64 bits. Wat is het best?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...