Jump to content

IV start niet eens


caion

Recommended Posts

Hallo,

Een vriend van mij heeft GTA IV legaal. Tot verkort werkte deze nog wel maar toen hij patch 1.0.0.7 installeerde, kreeg hij het social club logo. En toen hij z'n password en e-mail invoerde, en op "play" drukte gebeurde er niks, GTA IV starten gewoon niet op. Hij heeft het opnieuw geïnstalleerd, dit al enkele malen. Ik denk dat het de patch is, maar hij heeft het toch nodig om IVMP te kunnen spelen. Heeft iemand misschien een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Een vriend van mij heeft GTA IV legaal. Tot verkort werkte deze nog wel maar toen hij patch 1.0.0.7 installeerde, kreeg hij het social club logo. En toen hij z'n password en e-mail invoerde, en op "play" drukte gebeurde er niks, GTA IV starten gewoon niet op. Hij heeft het opnieuw geïnstalleerd, dit al enkele malen. Ik denk dat het de patch is, maar hij heeft het toch nodig om IVMP te kunnen spelen. Heeft iemand misschien een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Het licht inderdaad aan de patch. Als je een patch wilt, dan heb je 60% kans dat ie het niet doet.

Veel plezier ermee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Een vriend van mij heeft GTA IV legaal. Tot verkort werkte deze nog wel maar toen hij patch 1.0.0.7 installeerde, kreeg hij het social club logo. En toen hij z'n password en e-mail invoerde, en op "play" drukte gebeurde er niks, GTA IV starten gewoon niet op. Hij heeft het opnieuw geïnstalleerd, dit al enkele malen. Ik denk dat het de patch is, maar hij heeft het toch nodig om IVMP te kunnen spelen. Heeft iemand misschien een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Het licht inderdaad aan de patch. Als je een patch wilt, dan heb je 60% kans dat ie het niet doet.

Veel plezier ermee ;)

Bij mij werkt het ook niet meer. Het wordt van kwaad tot erger.

Ik zie ook een regen aan klachten op dit forum waardoor bij mij toch een belletje gaat rinkelen.

Het is gewoon niet leuk meer om te gamen tegenwoordig met die accountverplichtingen.

Succes, maar ik geef je weinig kans van slagen. Dit te wijten aan GFWL.

Bewerkt: door S.Knoop
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hallo,

Een vriend van mij heeft GTA IV legaal. Tot verkort werkte deze nog wel maar toen hij patch 1.0.0.7 installeerde, kreeg hij het social club logo. En toen hij z'n password en e-mail invoerde, en op "play" drukte gebeurde er niks, GTA IV starten gewoon niet op. Hij heeft het opnieuw geïnstalleerd, dit al enkele malen. Ik denk dat het de patch is, maar hij heeft het toch nodig om IVMP te kunnen spelen. Heeft iemand misschien een idee hoe we dit kunnen oplossen?

Het licht inderdaad aan de patch. Als je een patch wilt, dan heb je 60% kans dat ie het niet doet.

Veel plezier ermee ;)

Bij mij werkt het ook niet meer. Het wordt van kwaad tot erger.

Ik zie ook een regen aan klachten op dit forum waardoor bij mij toch een belletje gaat rinkelen.

Het is gewoon niet leuk meer om te gamen tegenwoordig met die accountverplichtingen.

Succes, maar ik geef je weinig kans van slagen. Dit te wijten aan GFWL.

hoi, indien je hebt gepatch moet je eerst zeer zeker maken dat je geen mods geinstaleert hebt! eerst patchen dan modden! want je moet de dsoun.dll op nieuw erin zetten e.t.c dit probleem had ik ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...