Jump to content

Na computercrash GTA niet meer speelbaar.

S.Knoop

Recommended Posts

Nadat mijn computer gecrasht is kan ik GTA4+uitbreidingen niet meer spelen.

Het installeren gaat goed.

Maar ik kan met geen mogelijkheid meer mijn accaunt bij GFWL activeren. En als ik op start klik in hoofdmenu loopt de boel vast.

Oke ik werk met Vista en dat is huilen met de pet op. Wat een kut windows is dat.

Ik heb al geinformeerd bij GFWL, maar hulp is daar ver te zoeken. RSC werkt wel gewoon goed en kan me daar wel gewoon aanmelden.

Ik heb alles maar weer verwijderd, want het werkt toch niet meer. Vaarwel GTA. Als het zo moet hoeft het voor mij niet meer.

Als iemand interesse in GTA heeft, kan die de games van mij overmenen.:N

Delen op andere websites

Maar ik kan met geen mogelijkheid meer mijn accaunt bij GFWL activeren. En als ik op start klik in hoofdmenu loopt de boel vast.

Oke ik werk met Vista en dat is huilen met de pet op. Wat een kut windows is dat.

Ik heb al geinformeerd bij GFWL, maar hulp is daar ver te zoeken. RSC werkt wel gewoon goed en kan me daar wel gewoon aanmelden.

Ik heb alles maar weer verwijderd, want het werkt toch niet meer. Vaarwel GTA. Als het zo moet hoeft het voor mij niet meer.

Er is een oplossing: nieuwe harde schijf erin met meer ruimte (De ruimte maakt het wat makkelijker. Dan kan je er meer op kwijt :puh: )

Delen op andere websites

Dat is dus de domste oplossing die ik ooit gehoort heb. :7

Die nieuwe harde schijf gaat niets uithalen, en wss heeft hij wel genoeg ruimte anders kon hij het eerder toch ook niet spelen.

Maar dan is opnieuw installeren ook een optie.

(De computer opnieuw installeren)

Anders heb ik de vraag verkeerd begrepen :7

Delen op andere websites

je kunt gewoon je huidige accounts blijven gebruiken, wat jij denk ik fout doet is een nieuw GFWL account aan maken, bij deze moet je de key weer opnieuw invoeren, en dat vind GFWL niet leuk, want die staat de key maar 1 keer toe

Delen op andere websites

Ik gebruik bestaande account, maar ik krijg de melding dat met account niet volledig gedownload is.

Er wordt gevraagd om account opnieuw te downloaden en te activeren. Maar dat lukt dus niet.

Deze melding blijft terugkomen.

En over de ruimte van harde schijf; die is groot zat. 1TB Harddisc, Core i7 proccessor. Dus daar ligt het niet aan.

Toen ik het spel de eerste keer na kopen heb geinstalleerd verliep alles prima.

Ik had GTA4+Episodes alle 3 ook uitgespeeld.

Maar ik laat Windows 7 op m'n computer zetten. En dan zal het wel weer gaan lukken.

Bewerkt: door S.Knoop
Delen op andere websites

Dit had ik laatst ook op mijn nieuwe computer.

ik moest eerst updaten naar de nieuwste patch.

En daarna inloggen met mijn bestaande account dan haalt hij hem opnieuw binnen en dat lukt de eerste paar keer niet.

Dan vraagt ie of je wilt updaten en dat gewoon telkens doen en op een gegeven moment haalt hij je account wel helemaal op en kun je weer spelen.

Delen op andere websites

ik zal zeggen koop windows 7 ik heb daar helemaal geen problemen

maar nu even over het activeren als dat niet werk

probeer eerst met je huidige account inloggen

en dan vraag hij om de key vul je key in dan moet hij werken zo niet

stuur een bericht naar rock* en zeg wat er is gebeurt

en dan kunnen ze hem mischine in de syteem bij hun aankliken

dat hij op geen 1 pc staat en dat jij hem hoop ik weer kan activeren

Bewerkt: door dennis313
Delen op andere websites

• 3 weken later...

Alle problemen zijn opgelost.

Hoe? Gewoon Vista verwijderen en Windows7 installeren.

Nu loopt alles vlekkeloos. Niet alleen GTA maar de hele PC werkt stukke beter.

Dus geen Vista meer gebruiken is de oplossing.

Bewerkt: door S.Knoop
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...