GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik heb een EE ontdekt met huang lee en Seng Huang Lee. De namen lijken sprekend op elkaar en als je naar ze kijkt dan zie weinig verschil: Seng Huang Lee Huang Lee Supergtagamer Reageren
R-fl3x Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ach ja, voor mij ziet elke Chinees (niet racistisch bedoelt!) er zowat het zelfde uit... Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ach ja, voor mij ziet elke Chinees (niet racistisch bedoelt!) er zowat het zelfde uit... Nee, maar ik vind ze gewoon op elkaar lijken Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik zie de gelijkenissen! Nee geen easter egg. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik zie de gelijkenissen! Nee geen easter egg. Ja ok, geen EE dan. Maar wel grappig. Tenminste: ik vind het een EE. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 De enige gelijkenis die ik zie is hun naam. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 De enige gelijkenis die ik zie is hun naam. De naam is een woordje anders, maar voor de rest is het best een kleine vergelijking Reageren
Hayte Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Alleen bij de neus zie ik wat gelijkenissen, voor de rest zijn het twee volledig verschillende Aziaten, als je het mij vraagt. Reageren
Nissan Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Mag ik ook vragen waar je die kerel van kent? Want ik ken hem niet. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Mag ik ook vragen waar je die kerel van kent? Want ik ken hem niet. Ik wel dan? Ik kwam hem eenvoudig tegen op images.google.nl/huang lee Reageren
Nissan Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Dan is het al helemaal geen verwijzing, aangezien de naam Lee een veel voorkomende naam in China is . Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Een easter egg is een verstopte grap van de makers, dus wat heeft dit met een easter egg te maken? Dit is absoluut geen easter egg, want er zijn meer dan een miljard Chinezen op deze wereld, en dus kan je dezelfde namen tegenkomen. Bovendien kan je in dit topic (Hij is nog gepinnd ook!) easter egg's kwijt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.