GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Beste leden, Het viel me op dat er nog geen topic over gitaren was, zo hier is hij! Je hebt vele verschillende soorten gitaren. Je hebt de akoestische gitaar, de akoestische basgitaar van 2 meter hoog, De elektrische gitaar en als laatste de Elektrische basgitaar. Als volgt heb je ook nog vele merken: • Fender • Squier • Les paul En nog veel meer! Mijn gitaren: Klik en Klik Ze zijn natuurlijk niet van mij die op de foto's, maar zo zien ze er wel uit! Veel plezier! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Er is al wel een topic over gitaren hoor. Klik! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Er is al wel een topic over gitaren hoor. Klik! Oh......... Dan mag deze gesloten worden Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 (bewerkt) Als volgt heb je ook nog vele merken: • Fender • Squier • Les paul 1. Fender is een merk, da's goed 2. Squier is een ondermerkje van Fender (niet echt een merk opzich) 3. (Gibson) Les Paul is geen merk. Les Paul is een bepaalt soort gitaar gemaakt door Gibson (wat dus wél het merk is). Als je dan wat zegt, zeg dan ook iets wat ergens op slaat. En net als wat GwnHugo als zei: er bestaat al zo'n topic. Bewerkt: 18 september 2010 door Dr.McShizzle Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 oktober 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2010 Waarom word dit topic eigenlijk niet gesloten Reageren
moechy Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 Laat het gewoon zakken dan verdwijnt het in 1 vn de zovele pagina's. Net zo simpel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.