.Corneria. Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik heb weer een sig gemaakt. Dit keer alleen maar met textures. Hier is hij dan: Tips? Reageren
Kryziek Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Misschien een vage zon rechts achter de bomen? voor de rest ziet hij er wel goed uit. simpel, nix op of aan te merken. Reageren
Visser23 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 De signature is totaal niet scherp, wat wel hoort bij zo'n type. Het was blijkbaar de bedoeling dat je een bos zou oplichten, maar dat is in dit geval niet gelukt, en dat komt puur door de scherpte. Wat jij hebt gedaan is alles vervagen, waardoor niks meer goed zichtbaar is. Als je eens begint met een zon bovenaan, waarin je puur licht uitwerkt. Dan werk je door met een aantal zonnestralen (dit doe je gewoon door een deel van de signature te verlicht. Misschien white brush, overlay (of een Dodge). Het hele bos verlichten is geen goed idee, aangezien de bomen ook schaduw af moeten geven. Als de zon schijnt moet je juist alles kunnen zien, en bij jou lijkt het net mistig. Daarnaast kan de border misschien wat minder dik. De tekst rechtsboven is ook nauwelijks zichtbaar. Het moet niet opvallen, maar dit is wel heel overdreven weggewerkt. Genoeg aanpassingen te gaan eigenlijk. 4/10. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik vind hem wel mooi. Tips: 1. Maak een zon achter de bomen zoals Kryziek al zie. 2. Maak Het niet zo vaag. Iets scherper kan wel. Ik vind het een 3/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.