Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Sinds een tijdje heb ik last van een compleet witte achtergrond. Als ik er een ander neer wil zetten gaat dat niet. Ik heb een paar screens voor jullie gemaakt. Bekijk ze hier en hier. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want het is natuurlijk wel een beetje saai Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 rechtermuisknop > eigenschappen > vormgeving > kleur veranderen > toepassen > ok dan heb je al een andere kleur... desnoods pluk je een plaatje van internet af (rechtermuisknop > als 8ergrond gebuiken) Reageren
Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 rechtermuisknop > eigenschappen > vormgeving > kleur veranderen > toepassen > ok dan heb je al een andere kleur... desnoods pluk je een plaatje van internet af (rechtermuisknop > als 8ergrond gebuiken) Heb je naar me plaatjes gekeken? Dat kan dus niet.. Reageren
THUNDER Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 zet je computer een paar dagen terug Reageren
TubS Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 dat moet je nooit doen. je moet even opzoeken bij google, vaak kom je computer fora tegen die het antwoord hebben Reageren
Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 dat moet je nooit doen. je moet even opzoeken bij google, vaak kom je computer fora tegen die het antwoord hebben Ik kan niets vinden met google, heb je tips waar ik op kan zoeken? Me computer een "paar" dagen terug zetten is geen goed idee, ik heb het namelijk al bijna een maand, aangezien ik dacht dat het wel over zou gaan heb ik nog geen info gevraagt. Reageren
X-TX Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Dit heb ik nog nooit gezien. Het kan zijn dat er een fout is in de register en dan heb je toch een probleem. Je moet even een thema downloaden voor Windows. Daar zit vaak een achtergrond bij en misschien werkt het dan wel (door aanpassingen), natuurlijk kan dat ook nog groter probleem van maken. Reageren
Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Een thema downloaden.. Riiiiiiight. Ik kan er wel zo komen: Start -> Configuratiescherm -> Beeldscherm. Maar als ik dan een nieuwe achtergrond instel, lijkt dat witte vlak wel een Photoshop Layer die boven aanstaat en dus alles bedekt. Ik weet echt geen raad meer. Vaarwel achtergrond Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Je Pc is ingesteld op een HTML achtergrond. Ga naar C:\windows en verander screen.html Reageren
Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Je Pc is ingesteld op een HTML achtergrond.Ga naar C:\windows en verander screen.html Naar wat moet ik het veranderen? Of gewoon verwijderen? Reageren
X-TX Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Een thema downloaden.. Riiiiiiight.Ik kan er wel zo komen: Start -> Configuratiescherm -> Beeldscherm. Maar als ik dan een nieuwe achtergrond instel, lijkt dat witte vlak wel een Photoshop Layer die boven aanstaat en dus alles bedekt. Ik weet echt geen raad meer. Vaarwel achtergrond Dat bedoel ik helemaal niet. Als je een thema download word je achtergrond vaak veranderd. En misschien werkt het normaal als de achtergrond word door de thema word aangepast omdat het op andere wijze word gedaan als normaal kan. Reageren
Timos Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Dat bedoel ik helemaal niet. Als je een thema download word je achtergrond vaak veranderd. En misschien werkt het normaal als de achtergrond word door de thema word aangepast omdat het op andere wijze word gedaan als normaal kan. Kan je me dan ook vertellen hoe en waarmee ik een thema download? Ik had wel ThemeXP en StyleXP maar daar moest ik iets activeren met een code en dat is warez en daar doen we niet aan dus heb ik dat niet gedaan. Is er ook nog een andere manier? Reageren
Synchro Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Kijk bij Google: Style XP Download het, Ga dan naar Eigenschappen ----> Thema's------>Kies een Thema. Normaal heb je dan een Thema van Classic . Maar dan wel een achtergrond. Dat register online Hoeft niet. Kijk gewoon bij waar ik zei: Lukt dat? Of werkt dat niet. Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Je Pc is ingesteld op een HTML achtergrond.Ga naar C:\windows en verander screen.html Naar wat moet ik het veranderen? Of gewoon verwijderen? Oeps. :blink: Ik bedoel verwijderen. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Geplaatst: 27 juni 2005 heel raar probleem, ik ken dit probleem niet. Zoals X-TX al zei: het kan in het windows register zitten, en dan heb je inderdaad een groot probleem. Ik weet er zo snel even geen oplossing voor, maar toch denk ik dat je beter Windows XP beter opnieuw moet gaan installeren, en uiteraard voor het installeren eerst een backup maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.