Jump to content

Problemen met Steam.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik heb een probleem met steam. Als ik mafia 2 speel. Heb ik auto update uit staan. Maar uit eindelijk update hij hem altijd weer. Wie weet wat het probleem kan zijn.

Geplaatst:

Hallo,

ik heb een probleem met steam. Als ik mafia 2 speel. Heb ik auto update uit staan. Maar uit eindelijk update hij hem altijd weer. Wie weet wat het probleem kan zijn.

Hij update volgens mij dan Steam I.P.V Maffia II.

Maar het maakt toch niet uit als hij 'm updated?

Geplaatst:

Maar wat update. Steam dan? Weet je zeker. Dat je Autoupdate uit hebt staan? Waarom heb je. Autoupdate uit staan?

Geplaatst:

Maar wat update. Steam dan? Weet je zeker. Dat je Autoupdate uit hebt staan? Waarom heb je. Autoupdate uit staan?

Dat mag hij zelf toch weten of ie auto update aan of uit zet.

Supergtagamer

Geplaatst:

Supergtagamer

Hij vraagt alleen waarom hij uit staat.

Het probleem kan miss wel komen door een verouderde steam of spel.

Geplaatst:

Het probleem is als ik steam opstart. Dat hij Mafia II automatisch update. Terwijl ik dat uit heb gezet bij properties. Maar hij gaat altijd terug. Ik heb het uitstaan omdat ik dan met een trainer lekker kan free roamen. Maar als hij gaat updaten lukt dat niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Supergtagamer

Gast, je vraagt net zelf aan hem waarom hij auto update uit heeft staan, dus wat lul je nou.

@rienie; je zou offline kunnen proberen, bij het keuze menu Steam (dus in de balk van Steam zelf, als je begrijpt wat ik bedoel) en dan Go Offline...

@Galiorix. Wat. Vage zinnen?

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Daar heb ik hem nu opstaan. Maar omdat tegenwoordig elk spel met steam werkt. Wil ik dit niet altijd aan houden. Want er zijn spellen die mogen wel updaten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...