Dieko Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Beste photoshoppers Ik heb een saai onderwerp van een website header en het moet wat cooler. Deze header komt ook op t-shirts en vlaggen. Je krijgt een geheim cadeautje van mij als je een goede maakt het ziet er nu zo uit. Er moet wat TMF kleuren en een anderee lettertype op Type: website header Stijl: TMF Grootte: Voorbeeld: Tekst: JonginRijswijk Rand: Kleuren: mooie vrolijke kleurtjes Render (optioneel): Extra (optioneel): Reageren
GwnHugo Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik wil hem wel voor je doen, maar hoe groot moet hij zijn? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Even een kleine offtopicreactie: waarmee host je die site? Reageren
Dieko Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik wil hem wel voor je doen, maar hoe groot moet hij zijn? Net zo groot als de header op het plaatje. Gewoon een impressie Even een kleine offtopicreactie: waarmee host je die site? Ik host hem niet. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik wil hem wel voor je doen, maar hoe groot moet hij zijn? Net zo groot als de header op het plaatje. Gewoon een impressie Even een kleine offtopicreactie: waarmee host je die site? Ik host hem niet. Waarmee maak je hem dan? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Als hij hem niet zelf host, heeft hij hem waarschijnlijk ook niet zelf gemaakt, wel? Anders had hij wel een passend antwoord voor je gehad. Dieko, plaats even de afmetingen van de afbeelding die de header minimaal en maximaal mag zijn, dan kan men daarmee aan de slag. Mooi om te zien dat jij je inzet voor jong Rijswijk, overigens. Ik ben zelf twee jaar lang ambulant jongerenwerker geweest, erg leuk. Reageren
GTA-top Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 (bewerkt) Hij is spuuglelijk maar ok... Ik heb de maat maar gegokt Bewerkt: 11 september 2010 door GTA-top Reageren
GwnHugo Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Ik heb net dit gemaakt. Het is me niet echt gelukt om aan alles te voldoen, dus ik zal nog wel iets anders maken als je het wilt. P.s. Als je alleen het lettertype en de kleuren anders wilt kan je ook de .psd aan mij geven. Reageren
Dylann. Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Hij is spuuglelijk maar ok... Ik heb de maat maar gegokt Daar staat Joning ? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Tip voor de makers die TMF stijl willen gebruiken: Gebruik Futura Light en vul de O's op. Reageren
Dieko Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Als hij hem niet zelf host, heeft hij hem waarschijnlijk ook niet zelf gemaakt, wel? Anders had hij wel een passend antwoord voor je gehad. Dieko, plaats even de afmetingen van de afbeelding die de header minimaal en maximaal mag zijn, dan kan men daarmee aan de slag. Mooi om te zien dat jij je inzet voor jong Rijswijk, overigens. Ik ben zelf twee jaar lang ambulant jongerenwerker geweest, erg leuk. Dankje Ik weet de afmetingen niet, want ik host hem niet en heb de rechten nog niet gekregen. @gwnhugo Heel mooi! Misschien kan je van die TMF kleuren toevoegen. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 (bewerkt) Is goed. Zal ik ook nog de letters maken zoals Flitskikker heeft gezegd? Edit: Bewerkt: 12 september 2010 door GwnHugo Reageren
Dieko Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Als dat kan heel graag zelfs! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 In de edit staat het lettertype zoals Flitskikker het had gezegd. Reageren
Dieko Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 In de edit staat het lettertype zoals Flitskikker het had gezegd. HEEl erg bedankt! Kan je de achtergrond misschien aanpassen aan iets voor jongeren. Verschillende ondwerpen met achtergronden? Want deze ontwerpen komen op tshirts tassen vlaggen en nog meer plekken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.