Jump to content

Heel groot steam probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden.

Ik had iets voor steam gedownload, en later blijkt dat datgene niet werkt. Maar ik

kan het ook niet uninstalleren. Dus toen heb ik de steam map verwijderd en opnieuw de

installer gedownload. Nu kies ik tussen "Repair" en "install" Nu heb ik beide geprobeert,

en beide werkt het niet. De bestanden terug halen kan ook niet.

Wie wilt mij helpen? supergtagamer

Geplaatst:

Door het verwijderen van je steam-map heb je steam verwijderd, maar je PC denkt nog steeds dat Steam op je PC staat omdat je registersleutels niet verwijderd zijn. Download eens CCleaner en voer een registerscan uit, en verwijder alle fouten die het programma vindt. Probeer dan eens opnieuw.

Geplaatst:

Door het verwijderen van je steam-map heb je steam verwijderd, maar je PC denkt nog steeds dat Steam op je PC staat omdat je registersleutels niet verwijderd zijn. Download eens CCleaner en voer een registerscan uit, en verwijder alle fouten die het programma vindt. Probeer dan eens opnieuw.

Is er geen andere oplossing?

Geplaatst:

De oplossing van .Senne is helemaal zo gek nog niet, een alternatief is een herstelpunt gebruiken van vóór je dat "iets voor steam" downloadde.

Geplaatst:

De oplossing van .Senne is helemaal zo gek nog niet, een alternatief is een herstelpunt gebruiken van vóór je dat "iets voor steam" downloadde.

Maar ik zeg: Ik heb alle bestanden weggegooid en zijn niet meer terug te vinden :{

Geplaatst:

Nooit zomaar gehele mappen verwijderen, dat is niet het slimste wat je kan doen...

Systeemherstel maakt op ingestelde tijdstippen een "mini-backup" van je pc. Deze kan je terug vinden, door (in Vista) naar Start, Config scherm, Systeem en onderhoud, Back-up centrum, en dan Gebruik systeemherstel om.... selecteren. Daarna spreekt het wel voor zich.

Geplaatst:

Nooit zomaar gehele mappen verwijderen, dat is niet het slimste wat je kan doen...

Systeemherstel maakt op ingestelde tijdstippen een "mini-backup" van je pc. Deze kan je terug vinden, door (in Vista) naar Start, Config scherm, Systeem en onderhoud, Back-up centrum, en dan Gebruik systeemherstel om.... selecteren. Daarna spreekt het wel voor zich.

Laat maar, het is me al gelukt.

Maar hoe krijg ik trouwens mijn savegames terug?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...