GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Beste leden. Ik had iets voor steam gedownload, en later blijkt dat datgene niet werkt. Maar ik kan het ook niet uninstalleren. Dus toen heb ik de steam map verwijderd en opnieuw de installer gedownload. Nu kies ik tussen "Repair" en "install" Nu heb ik beide geprobeert, en beide werkt het niet. De bestanden terug halen kan ook niet. Wie wilt mij helpen? supergtagamer Reageren
.Senne Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Door het verwijderen van je steam-map heb je steam verwijderd, maar je PC denkt nog steeds dat Steam op je PC staat omdat je registersleutels niet verwijderd zijn. Download eens CCleaner en voer een registerscan uit, en verwijder alle fouten die het programma vindt. Probeer dan eens opnieuw. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Door het verwijderen van je steam-map heb je steam verwijderd, maar je PC denkt nog steeds dat Steam op je PC staat omdat je registersleutels niet verwijderd zijn. Download eens CCleaner en voer een registerscan uit, en verwijder alle fouten die het programma vindt. Probeer dan eens opnieuw. Is er geen andere oplossing? Reageren
TomFurga Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 De oplossing van .Senne is helemaal zo gek nog niet, een alternatief is een herstelpunt gebruiken van vóór je dat "iets voor steam" downloadde. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2010 De oplossing van .Senne is helemaal zo gek nog niet, een alternatief is een herstelpunt gebruiken van vóór je dat "iets voor steam" downloadde. Maar ik zeg: Ik heb alle bestanden weggegooid en zijn niet meer terug te vinden Reageren
Hayte Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Nooit zomaar gehele mappen verwijderen, dat is niet het slimste wat je kan doen... Systeemherstel maakt op ingestelde tijdstippen een "mini-backup" van je pc. Deze kan je terug vinden, door (in Vista) naar Start, Config scherm, Systeem en onderhoud, Back-up centrum, en dan Gebruik systeemherstel om.... selecteren. Daarna spreekt het wel voor zich. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Nooit zomaar gehele mappen verwijderen, dat is niet het slimste wat je kan doen... Systeemherstel maakt op ingestelde tijdstippen een "mini-backup" van je pc. Deze kan je terug vinden, door (in Vista) naar Start, Config scherm, Systeem en onderhoud, Back-up centrum, en dan Gebruik systeemherstel om.... selecteren. Daarna spreekt het wel voor zich. Laat maar, het is me al gelukt. Maar hoe krijg ik trouwens mijn savegames terug? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.