rora Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 Hallo Ik heb GTA IV Voor de pc Maar ik wil een Windows Live ID Aanmaken en dat heb ik van msn Maar inloggen gaat niet Wilt iemand hier ff uileggen als ik iets verkeerd doe? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 je moet een Games For Windows LIVE account aanmaken, geen Windows LIVE account. Het registreren enzo kan je gewoon in de console doen(Ingame op de HOME toets drukken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rora Geplaatst: 11 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 (bewerkt) je moet een Games For Windows LIVE account aanmaken, geen Windows LIVE account. Het registreren enzo kan je gewoon in de console doen(Ingame op de HOME toets drukken) Hoi Ik zal het nu ff nog 1 x proberen Groetjes >>> Door Jacky-2007: Samengevoegd...<<< Ik heb net alle stappen gevolgd maar er staat ook Xbox kan dat geen kwaad??? Ik heb alles ingevuld en dan kan ik me niet aanmelden... >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. En antwoord op je vraag: Nee, dat kan geen kwaad. <<< Bewerkt: 12 september 2010 door Jacky-2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rora Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2010 Iemand hier nog iets kwijt? Want ik heb het nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2010 Bij het installeren van de game krijg je een link naar GFWL. Die moet je aanklikken, dan opent internet met de site waar je een account moet aanmaken. Dit doe je door je emailadres (...(at) live DOT nl of ... (at) hotmail DOT com) te gebruiken en wachtwoord maken en activeren. Bij mij ging het op deze manier. Ook moet je een account aanmaken bij Rockstar Social Club. Maar dat wist je wel denk ik. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rora Geplaatst: 14 oktober 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 oktober 2010 Hoi sorry maar ik d8 dat ik al een nieuw mailtje had gestuurd .... Het is allang gelukt Dus heb al veel missies gedaan groetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.