rora Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 (bewerkt) Hallo Ik zag op Youtube dat je alle deuren kan openen op straat en dat je de kleur enzo kan veranderen maar hoe gaat dit voor de pc? Of is dit nep? Bewerkt: 11 september 2010 door rora Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 Dat ijkt mij door behulp van een trainer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rora Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Dat ijkt mij door behulp van een trainer Oke nou die heb ik niet GTA Moet ook wel leuk blijven voor missies toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Dat ijkt mij door behulp van een trainer Oke nou die heb ik niet GTA Moet ook wel leuk blijven voor missies toch? Hoe bedoel je? Zonder trainers? of mods Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rora Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Dat ijkt mij door behulp van een trainer Oke nou die heb ik niet GTA Moet ook wel leuk blijven voor missies toch? Hoe bedoel je? Zonder trainers? of mods Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rora Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2010 Hallo Ik keek gisteravond op rockstargames.com maar daar staat een plaatje dat je wel alle deuren kan openen ( Kofferbak en deuren ) Ben benieuwd of dit toch voor de ps is of XBox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2010 je kunt een trainer gwn uitschakelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2010 Hallo Ik keek gisteravond op rockstargames.com maar daar staat een plaatje dat je wel alle deuren kan openen ( Kofferbak en deuren ) Ben benieuwd of dit toch voor de ps is of XBox zo iets heet promotie en dit is dus zoals gezegt alleen mogelijk met een trainer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rora Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2010 Hallo Ik keek gisteravond op rockstargames.com maar daar staat een plaatje dat je wel alle deuren kan openen ( Kofferbak en deuren ) Ben benieuwd of dit toch voor de ps is of XBox zo iets heet promotie en dit is dus zoals gezegt alleen mogelijk met een trainer Oke? Raar Dat Rockstar dit op hun site zet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2010 Raar Dat Rockstar dit op hun site zet! Als het een plaatje van Rockstar is, dan hebben ze dit gewoon gescript. Soms kan je trouwens wel auto's langs de kant van de weg zien staan die iets in hun kofferbak willen leggen, of die problemen hebben en aan de voorkant van hun auto aan het werken zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2010 Hallo Ik keek gisteravond op rockstargames.com maar daar staat een plaatje dat je wel alle deuren kan openen ( Kofferbak en deuren ) Ben benieuwd of dit toch voor de ps is of XBox zo iets heet promotie en dit is dus zoals gezegt alleen mogelijk met een trainer Oke? Raar Dat Rockstar dit op hun site zet! ja he, ik vind het ook raar dat r* zulke foto's maakt ter promotie van het spel /sarcasme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.