patjuh81 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 Ik krijg elke keer deze melding terwijl hij het met dezelfde dvd eerst wel deed. Je krijgt dan de keuze om een website te bezoeken waar de oplossing voor het probleem gegeven wordt denken ze.http://www.securom.com/message.asp?m=copy&c=1000&l=nl alleen bij stap 3 gat eht al fout ik heb geen geavanceerd tabblad en de rest kan ik ook niet vinden. ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2010 nee niemand kan jou helpen want van je post is totaal niks te begrijpen. Leg duidelijk en in ABN uit wat je probleem nou precies is. Je zegt bijvoorbeeld 'Ik krijg elke keer deze melding terwijl het het eerst wel deed', ja das erg leuk, maar de melding word niet gegeven... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RAMAKERS Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2010 Ik krijg elke keer deze melding terwijl hij het met dezelfde dvd eerst wel deed. Je krijgt dan de keuze om een website te bezoeken waar de oplossing voor het probleem gegeven wordt denken ze.http://www.securom.c...opy&c=1000&l=nl alleen bij stap 3 gat eht al fout ik heb geen geavanceerd tabblad en de rest kan ik ook niet vinden. ik hoop dat iemand mij kan helpen alvast bedankt hoi, wij kunnen je niet helpen probeer wat uitgebrijder uitleg te geven bijv met schreenshots maken en hier plaatsen dan kunnen wij meer voor je beteken ook wenste we een foto van het hoesje van je gta iv eflc, voor beweis dat ie ook legaal is groetjes danny. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 24 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2010 ook wenste we een foto van het hoesje van je gta iv eflc, voor beweis dat ie ook legaal is Yeah right.. Dat hoef je dus niet te maken (is zo van het internet te plukken btw). Ik vermoed dat je GTA IV legaal hebt en je beide DVD's nog hebt? Zoja, steek je wel de juiste DVD in je drive (je hebt er twee he ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.