Jump to content

probleemet opstarten gta iv eflc op pc


patjuh81

Recommended Posts

Ik krijg elke keer deze melding terwijl hij het met dezelfde dvd eerst wel deed. Je krijgt dan de keuze om een website te bezoeken waar de oplossing voor het probleem gegeven wordt denken ze.http://www.securom.com/message.asp?m=copy&c=1000&l=nl alleen bij stap 3 gat eht al fout ik heb geen geavanceerd tabblad en de rest kan ik ook niet vinden. ik hoop dat iemand mij kan helpen

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

nee niemand kan jou helpen want van je post is totaal niks te begrijpen.

Leg duidelijk en in ABN uit wat je probleem nou precies is. Je zegt bijvoorbeeld 'Ik krijg elke keer deze melding terwijl het het eerst wel deed', ja das erg leuk, maar de melding word niet gegeven...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik krijg elke keer deze melding terwijl hij het met dezelfde dvd eerst wel deed. Je krijgt dan de keuze om een website te bezoeken waar de oplossing voor het probleem gegeven wordt denken ze.http://www.securom.c...opy&c=1000&l=nl alleen bij stap 3 gat eht al fout ik heb geen geavanceerd tabblad en de rest kan ik ook niet vinden. ik hoop dat iemand mij kan helpen

alvast bedankt

hoi, wij kunnen je niet helpen probeer wat uitgebrijder uitleg te geven bijv met schreenshots maken en hier plaatsen dan kunnen wij meer voor je beteken ook wenste we een foto van het hoesje van je gta iv eflc, voor beweis dat ie ook legaal is

groetjes danny.

Link to comment
Delen op andere websites

ook wenste we een foto van het hoesje van je gta iv eflc, voor beweis dat ie ook legaal is

Yeah right.. Dat hoef je dus niet te maken (is zo van het internet te plukken btw). Ik vermoed dat je GTA IV legaal hebt en je beide DVD's nog hebt? Zoja, steek je wel de juiste DVD in je drive (je hebt er twee he ;)).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...