mooijtje Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Ik bij mijn vriend, dat hij een LFD uniform had. Hoe kan je die krijgen???? Het was singleplayer
rora Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Ik heb geen idee Ik Heb nu GTA IV Nog maar een paar dagen
Phoenyxar Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Ik denk dat hij een LSD-outfit bedoelt, eentje van de Liberty Sanitary Departement Die is missiegebonden => Taking in the Trash
mooijtje Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Ik denk dat hij een LSD-outfit bedoelt, eentje van de Liberty Sanitary Departement Die is missiegebonden => Taking in the Trash Ik heb hem al uitgespeeld.. Kan ik hem vinden bij mijn garderobe?
Guardian1980 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Die kan je daar inderdaad vinden. Er zijn nog een aantal speciale outfits welke niet in de winkel te vinden zijn, meer daarover vind je hier
mooijtje Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Die kan je daar inderdaad vinden. Er zijn nog een aantal speciale outfits welke niet in de winkel te vinden zijn, meer daarover vind je hier Ook die paramedic? Btw, ff snel reageren ( niet onaardig bedoelt hoor )
Galiorix Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Ook die paramedic? Btw, ff snel reageren ( niet onaardig bedoelt hoor ) Lees de pagina en je ziet het antwoord vanzelf. We gaan niet alles voorkauwen.
Guardian1980 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Die kan je daar inderdaad vinden. Er zijn nog een aantal speciale outfits welke niet in de winkel te vinden zijn, meer daarover vind je hier Ook die paramedic? Btw, ff snel reageren ( niet onaardig bedoelt hoor ) Klik op de link, scroll een stukje naar beneden en voilá, daar staat het, kwestie van LEZEN. Lees de pagina en je ziet het antwoord vanzelf. We gaan niet alles voorkauwen. Amen.
mooijtje Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Die LSD is ook wel lache. Maar m'n vriend had een LCFD uniform
Nissan Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Dan heeft ie het spel gemod. Vraag waar hij die mod vandaan heeft en installeer hem zelf.
mooijtje Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Dan heeft ie het spel gemod. Vraag waar hij die mod vandaan heeft en installeer hem zelf. zal ik doen, zodra ik weet hoe je mods op de ps3 zet
Jacky-2007 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Als hij ook op de PS3 speelt neemt 'ie je óf gewoon heel erg in de maling, of heeft hij illegale handelingen uitgehaald met zijn game-console. In het eerste geval, trakteer hem op een koekje van eigen deeg, dat doen vrienden. In het tweede geval, wij kunnen je hierbij niet helpen omdat wij geen hulp bieden aan illegale handelingen. Daarvoor moet je dan toch echt bij hem terecht.
Nissan Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Ik heb geen idee Ik Heb nu GTA IV Nog maar een paar dagen Post dan ook niet?? Het is onmogelijk om een FDLC outfit te krijgen in de game, en modden op consoles was voor zover ik weet niet eens mogelijk .
Hayte Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Modden op consoles (en met name de PS3) is meestal niet mogelijk. Sommige spellen, zoals Unreal Tournament 3, laten dit wel toe, maar dan is dit in het spel verworven, zeg maar.
mooijtje Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Oke, duidelijk. Iedereen bedankt, dan heb ik nog een vraag, bestaat of komt gta amsterdam?
Recommended Posts