Jump to content

[TUT|TBOGT]Schieten met een P-90 uit auto


R-fl3x

Recommended Posts

Ik benadruk erop dat ik de glitch alleen uitgetest heb op een Playstation 3 en op Episodes Of Liberty City!

Je kunt hieruit opmaken dat de glitch waarschijnlijk alleen op de PlayStation 3 werkt, aangezien die daarop is getest. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik benadruk erop dat ik de glitch alleen uitgetest heb op een Playstation 3 en op Episodes Of Liberty City!

Je kunt hieruit opmaken dat de glitch waarschijnlijk alleen op de PlayStation 3 werkt, aangezien die daarop is getest. :)

Nee hoor, ik vind het ook wel logisch gezien op de Xbox en PC.

Allemaal zijn ze hetzelfde :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik benadruk erop dat ik de glitch alleen uitgetest heb op een Playstation 3 en op Episodes Of Liberty City!

Je kunt hieruit opmaken dat de glitch waarschijnlijk alleen op de PlayStation 3 werkt, aangezien die daarop is getest. :)

Nee hoor, ik vind het ook wel logisch gezien op de Xbox en PC.

Allemaal zijn ze hetzelfde :puh:

Maar heb je het dan al uitgestest? :7 Het is wel vaker dat er een glitch of bug alleen op de PS3, Xbox 360, of PC is... Dus ik zou het eerst maar eens uittesten. :puh:

Vanwege een aantal problemen kan ik trouwens tot morgen niet op de PS3... Ik wilde eigenlijk vandaag de glitch uitvoeren, maar gisteren bleek de HDMI kabel van de PS3 helemaal kapot te zijn gegaan. Ik ga het morgen als de nieuwe kabel binnen is, gelijk even uitproberen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik benadruk erop dat ik de glitch alleen uitgetest heb op een Playstation 3 en op Episodes Of Liberty City!

Je kunt hieruit opmaken dat de glitch waarschijnlijk alleen op de PlayStation 3 werkt, aangezien die daarop is getest. smile3.gif

Nee hoor, ik vind het ook wel logisch gezien op de Xbox en PC.

Allemaal zijn ze hetzelfde puh2.gif

Maar heb je het dan al uitgestest? emo.gif Het is wel vaker dat er een glitch of bug alleen op de PS3, Xbox 360, of PC is... Dus ik zou het eerst maar eens uittesten. puh2.gif

Vanwege een aantal problemen kan ik trouwens tot morgen niet op de PS3... Ik wilde eigenlijk vandaag de glitch uitvoeren, maar gisteren bleek de HDMI kabel van de PS3 helemaal kapot te zijn gegaan. Ik ga het morgen als de nieuwe kabel binnen is, gelijk even uitproberen. smile3.gif

Deze Glitch is ook present op de Xbox hoor ;):puh:

Meschien dat ie op de pc gepatcht is...

Maar dezelfde TUt werkt ook gwn voor de Xbox...

Link to comment
Delen op andere websites

had ik niet als 1ste gezegt dat het ook op de Xbox 360 voorkomt :duh:

>>> Door Jacky-2007: R-fl3x vroeg om een bevestiging, en die heeft guardian1980 op verzoek gegeven. :tu: <<<

Maar om even terug te komen.

Kheb ff bij men neef getest en de Glitch ook present op de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nooit problemen gehad met mn p90 in de auto

alleen dat ie als standaard t pistool selecteerd als je uit euto wil schieten

wel jammer dat de p 90 uit de auto maar 1rpm schiet dus is niet echt handig

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...