chunkie22 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 :angry: ik krijg die missie van die vraagteken niet uit dat je zoveel dingen moet overvallen of zo wie kan mij helpen hier is mij savegame http://rapidshare.de/files/2616835/GTASAsf1.b.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Wat is juist het probleem in die missie(s). Dan kunnen we misschien tips geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chunkie22 Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Wat is juist het probleem in die missie(s). Dan kunnen we misschien tips geven. in het begin dan word die vrouw bij mij overgereden dus is de missie ook gelijk over Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Et lukt em gewoon niet, en dat is begrijpelijk, ik had er ook erg veel moeite mee. Tis echt dom, je rijdt perfect met die quad, maar zij schiet voor geen meter, gaat ze daarna doen alsof er jou schuld is dat ze nog leven...Kutwijf :blink: Tip voor Quad missie: neem een SMG mee, en skiet ze zelf neer. Tip voor de truck missie: maak niet al te scherpe bochten, rij gewoon zo snel mogelijk weg, dies vrij simpel. De rest weetik ff nie meer hoe ze gingen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chunkie22 Geplaatst: 26 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Et lukt em gewoon niet, en dat is begrijpelijk, ik had er ook erg veel moeite mee.Tis echt dom, je rijdt perfect met die quad, maar zij schiet voor geen meter, gaat ze daarna doen alsof er jou schuld is dat ze nog leven...Kutwijf :blink: Tip voor Quad missie: neem een SMG mee, en skiet ze zelf neer. Tip voor de truck missie: maak niet al te scherpe bochten, rij gewoon zo snel mogelijk weg, dies vrij simpel. De rest weetik ff nie meer hoe ze gingen. zou iemand het gewoon voor me willen doen want ik heb het al een stuk of 50 keer gedaan aleen lukt het nog niet :angry: :angry: :angry: :crying: :crying: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Welke missie lukt je eigenlijk niet? kheb geen zin om alle 4 overvallen weer te gaan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chunkie22 Geplaatst: 27 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Welke missie lukt je eigenlijk niet? kheb geen zin om alle 4 overvallen weer te gaan doen het is me gelukt bedankt voor de tips iedereen Bewerkt: 27 juni 2005 door chunkie22 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.