Jump to content

first date of zoiets

chunkie22

Recommended Posts

Et lukt em gewoon niet, en dat is begrijpelijk, ik had er ook erg veel moeite mee.

Tis echt dom, je rijdt perfect met die quad, maar zij schiet voor geen meter, gaat ze daarna doen alsof er jou schuld is dat ze nog leven...Kutwijf :blink:

Tip voor Quad missie: neem een SMG mee, en skiet ze zelf neer.

Tip voor de truck missie: maak niet al te scherpe bochten, rij gewoon zo snel mogelijk weg, dies vrij simpel.

De rest weetik ff nie meer hoe ze gingen.

Delen op andere websites

Et lukt em gewoon niet, en dat is begrijpelijk, ik had er ook erg veel moeite mee.

Tis echt dom, je rijdt perfect met die quad, maar zij schiet voor geen meter, gaat ze daarna doen alsof er jou schuld is dat ze nog leven...Kutwijf :blink:

Tip voor Quad missie: neem een SMG mee, en skiet ze zelf neer.

Tip voor de truck missie: maak niet al te scherpe bochten, rij gewoon zo snel mogelijk weg, dies vrij simpel.

De rest weetik ff nie meer hoe ze gingen.

zou iemand het gewoon voor me willen doen want ik heb het al een stuk of 50 keer gedaan aleen lukt het nog niet

:angry: :angry: :angry: :( :crying: :crying:

Delen op andere websites

Welke missie lukt je eigenlijk niet? kheb geen zin om alle 4 overvallen weer te gaan doen :puh:

het is me gelukt bedankt voor de tips iedereen :D:D:D:puh::puh:

Bewerkt: door chunkie22
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...