padrini Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Type: Logo Stijl: Modern (in stijl van voorbeeld) Grootte: 700 x 700 (kan later zelf wel verkleinen) Voorbeeld: Voorbeeld Tekst:ED (zoals in het voorbeeld) Rand: Geen Kleuren: Metaal achtig (grijs bijv.) Render (optioneel): - Extra (optioneel): Lettertype mag je zelf weten maar wel graag vermelden welke je gekozen hebt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 (bewerkt) Type: Logo Stijl: Modern (in stijl van voorbeeld) Grootte: 700 x 700 (kan later zelf wel verkleinen) Voorbeeld: Voorbeeld Tekst:ED (zoals in het voorbeeld) Rand: Geen Kleuren: Metaal achtig (grijs bijv.) Render (optioneel): - Extra (optioneel): Lettertype mag je zelf weten maar wel graag vermelden welke je gekozen hebt. Ik doe het voor je, maar wat is ED? En Dergelijke? EDIT: laat maar, ik ben al bezig met maken Bewerkt: 12 september 2010 door supergtagamer Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Ik niet echt... Ik heb me verleden nog wel veel bezig gehouden met GTA III, maar daarmee bedoel ik gewoon de missie's doen. Zelf houd ik me liever bezig met TBOGT of GTA II GTA II is zo oud en een saai spel aan het worden Schande! Ga je mond spoelen!! Hij is af Hier is hij: BTW: ik heb het lettertype: Rockwell extra bold voor het: by supergtagamer gebruik en en Minion pro voor het ED logo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.