HzTyX Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Beste, Sinds een week of 2 heb ik GTA EFLC. Ik heb in deze 2weken nog geen tijd gehad om hem te installeren, maar vandaag wou ik eraan beginnen. Dus ik steek de cd in de computer start de Autorun, daarna kreeg ik een venster 'automatisch afspelen' en vanonder stond 'launch GTA: Eflc' en daarnaast 'exit', dus ik klik op 'launch GTA: Eflc' en daarna gebeurt er niets meer. Ik heb het nu all een paar keer geprobeerd maar het blijft maar niet lukken.. Info: Ik heb een Acer aspire 7738G laptop.! Ik hoop dat iemand me kan helpen:s Alvast bedank! -HzTyX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Je laptop is sowieso niet goed genoeg voor het spel, maar dat terzijde. Ben je wel eens de installatiefolder ingegaan en geprobeerd hem vanaf daar te starten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wollie1979 Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Je laptop is sowieso niet goed genoeg voor het spel, maar dat terzijde. ik heb een Aspire 7730G met 9600GT en GTA IV werkt prima op medium settings. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Weird, had ik ook in begin last van, heb je windows 7? dan zet hem eens bij Computer en dan GTA EFLC op combaliteitsmodus: Windows 2000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.