Divercy Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Hallo mede-gamerz Ik ben nieuw op dit forum, dit is m'n eerste post Ik heb Gta SA, en ik probeer al een tijdje een savegame (100%) in mijn Gta te zetten, dit lukt allemaal tot op het punt dat ik hem opstart. Dan laad ie hem met al die plaatjes enzo, maar als ie voledig geladen is, sluit ie af en staat er 'gta.exe werkt niet meer'. Hoe kan ik dit verhelpen? Hopelijk weet iemand antwoord op mijn vraag want dit is mijn laatste hoop. Greetzz, Divercy Reageren
.Timothy Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Allereerst welkom op het forum! Je probleem komt hoogstwaarschijnlijk door het verschil in versies van GTA: San Andreas. Je spel crasht dan doordat je een V2 savegame in een V1 spel probeert te laden. In de downloaddatabase van dit forum kun je zien welke versie savegame je downloadt. Downloadt die van V1 en het zal werken Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 (bewerkt) Is er in die savegame gemod? Dus staan er mods in? Of heb je zelf gemod? Want als dat dus het geval is, dien je hem te patchen. Hier vind je een patcher: San Andreas Patcher Program / downgrader Hiermee kun je modden in GTA SA mogelijk maken zonder enige problemen te krijgen dat de game zichzelf bijvoorbeeld afsluit. Hopelijk werkt dit. Tenzij je natuurlijk niet hebt gemod. Dan is het programma niet nodig. EDIT: VWO-er was me voor... En het probleem die ik bedoel is dus niet het probleem die VWO-er voorstelt... Bewerkt: 12 september 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Divercy Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 SUPER BEDANKT! ik had idd een savegame v2 in een v1 gta gezet XD. super bedankt man! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.