GospGTA Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Hey hey!!! Het leek me leuk om het spel iets echter te maken. Namelijk met een snelheidsmeter. Die alleen verscheint als je in Auto's bent // vrachtwagens en die hap. Is het al zo ver dat je dit kan downloaden, en dan kan uitpakken bij de gta sa userfiles? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Ja, er zijn hier mods voor. Deze mods zet je dan in je GTA San Andreas files. Reageren
GospGTA Geplaatst: 12 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Weet jij dan misschien waar ik zo'n MOD kan downloaden? Thnx alvast. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 jA Er zeIn HieR mODs voOr Deze MoDS zeT jE daN In jE gTa sAn aNdreas fiLEs. Weet jij dan misschien waar ik zo'n MOD kan downloaden? Thnx alvast. Google is ook handig Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Zoek hier maar: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.