Jump to content

GTA IV Specs


Alphatwin

Recommended Posts

Hallo, ik wil graag weten wat ik erbij moet kopen voor dat ik GTA IV kan spelen op Medium of het liefst Max GRAPHICS.

Ik weet nog geen budget maar ik ben over 1 maand jarig en ik wil graag wat samenstellen.

Hier zijn mijn Specs:

post-94240-128431873856.jpg

Bewerkt: door Alphatwin
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe CPU, 1 GB ram erbij, nieuwe videokaart en hoogstwaarschijnlijk een nieuw moederbord.

EDIT: en ook een kast waarschijnlijk en voeding.

Hallo, Djmaddox kun jij iets voor mijn pc samenstellen wat er allemaal bij moet, en wat bedoel je precies met een nieuwe kast behuizing?

Ik zou het fijn vinden als jij de onderdelenvoor mijn PC effe bij elkaar kan zoeken voor een niet al te hoog bedgrag.

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij kunnen wel leuk iets samenstellen, maar daar heb je niks aan als jij maar vijf cent tot je beschikking hebt. Zeg ons dus eerst je budget, of in ieder geval een schatting, en dan pas kunnen we iets.

Overigens is een nieuwe behuizing niet persé nodig, al kan je wel net zo goed voor een nieuwe behuizing gaan (wat tussen de 20-50 euro kost voor een fatsoenlijke) zodat je nog een complete pc als "back-up" of iets dergelijks hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij kunnen wel leuk iets samenstellen, maar daar heb je niks aan als jij maar vijf cent tot je beschikking hebt. Zeg ons dus eerst je budget, of in ieder geval een schatting, en dan pas kunnen we iets.

Overigens is een nieuwe behuizing niet persé nodig, al kan je wel net zo goed voor een nieuwe behuizing gaan (wat tussen de 20-50 euro kost voor een fatsoenlijke) zodat je nog een complete pc als "back-up" of iets dergelijks hebt.

Beste, Hayte ik heb wel 100 300 euro to beschikking niet erg veel hoor maar zou dat genoeg zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij medium/high(alles high behalve de texture settings) zat ik ongeveer aan de 515 euro. Dit is exclusief behuizing, harde schijf, beeldscherm, toetsenbord, boxen, muis, speakers enzovoort...

Moederbord: Gigabyte MA790X-UD4

Processor: AMD Phenom II X4 920, 4CPU's @~2.8GHz

Grafische kaart: ATI Radeon 4830HD, 512MB

Geheugen: 4GB Ram DDR3

Voeding: 550Watt als ik het me goed herinner...

Dat is geloof ik alles wat ik toen heb gekocht, Al het andere had ik nog :)... De prijzen van deze onderdelen zullen nu wel iets gezakt zijn(toen ik het kocht was dat vrijwel nieuw), de prijzen per onderdeel zul je zelf even moeten opzoeken, want dat weet ik zo uit m`n hoofd niet...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Bij medium/high(alles high behalve de texture settings) zat ik ongeveer aan de 515 euro. Dit is exclusief behuizing, harde schijf, beeldscherm, toetsenbord, boxen, muis, speakers enzovoort...

Moederbord: Gigabyte MA790X-UD4

Processor: AMD Phenom II X4 920, 4CPU's @~2.8GHz

Grafische kaart: ATI Radeon 4830HD, 512MB

Geheugen: 4GB Ram DDR3

Voeding: 550Watt als ik het me goed herinner...

Dat is geloof ik alles wat ik toen heb gekocht, Al het andere had ik nog :)... De prijzen van deze onderdelen zullen nu wel iets gezakt zijn(toen ik het kocht was dat vrijwel nieuw), de prijzen per onderdeel zul je zelf even moeten opzoeken, want dat weet ik zo uit m`n hoofd niet...

Beste, Mythbuster ik heb wat van je onderdelen opgezocht bij www.Dell.nl (want ik heb een Dell Optiplex GX620) maar hij heeft de onderdelen niet gevonden?

Link to comment
Delen op andere websites

Op Dell zal je volgens mij enkel complete PC's vinden, dus daar moet je uiteraard niet zoeken.

Zoek eens op een site als Azerty (aangeraden) of Alternate, dan vind je de onderdelen zeker. ;)

Beste, Hanneswasco ik heb gekeken maar ik kan het echt niet vinden kan jij anders niet wat voor me samenstellen voor 400.00 Euro?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...