hardcorestijn nl Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 hallo ik heb gta san andreas(gekocht) en heb ook samp maar heb hem er wel voor moeten downgrade... ik heb als ik een tijdje speel verschilt van na 5min tot hALF uur daarna word opeens me schermblauw geluid crasht dat speelt steeds 1 sec opnieuw en dan kan ik me pc opnieuw aan en uitzeten want hij doet dan helemaal niks meer. miss weet iemand hoe ik het kan oplossen? alvast bedankt Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 Hoe ziet de cd eruit? (mischien is er al een flinke kras op gegaan ofzo) probeer hem opnieuw te installeren heb je al gemod? Reageren
hardcorestijn nl Geplaatst: 13 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Hoe ziet de cd eruit? (mischien is er al een flinke kras op gegaan ofzo) probeer hem opnieuw te installeren heb je al gemod? heb niet gemod alleen de downgrade van de site gedaan, heb hem opnieuw geinstalleert (samp ook) en nee er zitten geen krassen op de cd (tog bedankt) Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Geplaatst: 13 september 2010 Verwijder eens gta_sa.set uit Mijn Documenten » GTA San Andreas User Files, waarschijnlijk helpt dat wel Reageren
hardcorestijn nl Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Verwijder eens gta_sa.set uit Mijn Documenten » GTA San Andreas User Files, waarschijnlijk helpt dat wel heel erg bedankt het lijkt erop dat hij het weer heerlijk doet lekker sampen:) Reageren
proaz Geplaatst: 27 september 2010 Rapport Geplaatst: 27 september 2010 Hoe ziet de cd eruit? (mischien is er al een flinke kras op gegaan ofzo) probeer hem opnieuw te installeren heb je al gemod? dit maakt niks uit, ik had er ooit een stuk uit en hij deed het nog zonder nocd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.