Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 Hallo allemaal, Toen ik tussen de screenshots aan het doorbladeren was viel mij iets op, op een van de eerste screenshots is te zien dat niko een soort van MP4 in zijn handen heeft maar deze heeft nooit in het spel gezeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2010 goed gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2010 (bewerkt) Klopt. Dit is een MP5, en die zit inderdaad niet in het spel. De SW MP10 is voor zover ik weet gebaseerd op de MP5, dus je kunt de link wel leggen. Voor mij een begrijpelijke keuze, want ik vind de SW MP10 er een stuk vetter uitzien. Deze pagina op WikiGTA is wat dat betreft ook interessant om eens te bekijken. Bewerkt: 13 september 2010 door Empire Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2010 (bewerkt) Dat klopt, de MP5 is vervangen door de Submachine gun die we nu kennen. Ik denk dat het te maken had met de rechten. Maar iedereen die tussen de Beta Wapens pagina had gekeken op gta.wikia wist dit dus al , en we kunnen toch niet zomaar alles gaan kopiëren... Bewerkt: 13 september 2010 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
d0nM0NTANA Geplaatst: 13 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2010 leuk gevonden maar wist ik al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.