Jump to content

dad pipi


Dr.Oppai

Recommended Posts

Hallo mensen, ik heb al 3x een e-mail gehad van ene 'dad pipi' .

Ik ken deze gast niet en er staat ook geen onderwerp dus ik verwijder die dan altijd want dan is het spam.

Na een dag ofzo kreeg ik weer een email van dad pipi en toen heb ik de afzender geblokkeerd.

ik snap niet waarom maar nu staat er weer een nieuwe van dad pipi ondanks dat ik hem heb geblokkeerd. :@

Hoe kan dit en hoe kan ik die gast voorgoed blokeren?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Dad pipi ben ik :puh: Sorry voor het ongemakt :puh:

Nah, grapje.

Maar ik kreeg ook zulke mailtjes. Ik blokeerde iedere keer de afzender. Maar ze bleven maar komen.

Als het geen super benalgrijke mail is raad ik je aan om een nieuwe te maken. En voorzichtiger te zijn met het posten van je e-mail.

want als je huppelepup@huppelepup.nl doet kan een Spambot die snel vinden en eindeloos spamberichtjes sturen.

Maar als je Huppelepup (Apenstaartje) huppelepup [Dot] NL doet dan begrijpen mensen het wel, maar zal er minder snel een spambot van jou mailtje een spambox maken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Dad pipi ben ik :puh: Sorry voor het ongemakt :puh:

Nah, grapje.

Maar ik kreeg ook zulke mailtjes. Ik blokeerde iedere keer de afzender. Maar ze bleven maar komen.

Als het geen super benalgrijke mail is raad ik je aan om een nieuwe te maken. En voorzichtiger te zijn met het posten van je e-mail.

want als je huppelepup@huppelepup.nl doet kan een Spambot die snel vinden en eindeloos spamberichtjes sturen.

Maar als je Huppelepup (Apenstaartje) huppelepup [Dot] NL doet dan begrijpen mensen het wel, maar zal er minder snel een spambot van jou mailtje een spambox maken ;)

Het is mijn hoofd mail en alles word er naar toe verstuurd enzo :S .

Het over het posten van mn email; dat doe ik helemaal niet, het enige wat ik heb gedaan is op dit forum mn mail in mn profiel zetten :S .

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn email staat hier ook op gtaforum, weliswaar niet als 'email', maar wel als 'msn'. Één detail: ik gebruik gmail, en die blokkeert alle spam gewoon. Ook spam die anderen wel in hun inbox krijgen. En dat is dus gewoon een kleine hint ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn email staat hier ook op gtaforum, weliswaar niet als 'email', maar wel als 'msn'. Één detail: ik gebruik gmail, en die blokkeert alle spam gewoon. Ook spam die anderen wel in hun inbox krijgen. En dat is dus gewoon een kleine hint ;) .

Moet je dat downloaden? En waar? En kan je dat als standaard stellen zodat je zegmaar in het MSN venster op je mail druk dat hij dat dan via Gmail gaat?

Nieuws voor vandaag :7 .

het schijnt dat BanaanDaan en dennis123 ook berichten van dad pipi ontvangen en het schijnt xxx te zijn :S .

Meerdere forummers die xxx in zn lijst heeft staan heeft berichten van dad pipi.

>>> Door Thundercover: Neem dan eerst contact op met het slachtoffer die spam verstuurd in plaats van hem hier aan de schandpaal te nagelen. Hij kan het beste iedereen een mail sturen om zijn contactpersonen te laten weten dat hij spam verstuurt.

Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...