Jump to content

The Lost clubhouse


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Ik heb mooie motors versprijd over heel Liberty City en heb gewoon de standaard motors die er in het begin al staan bij de clubhouse gewoon laten staan. Maar mijn vraag is of ik die standaard motors die er nu staan ook kan veranderen en hoeveel motors kunnen er voor de clubhouse staan? Ook wil ik weten of die witte Hexer altijd van Johnny zal zijn. Ik wil niet die mooie motors verliezen. Ik heb ze namelijk neergezet bij de andere safehouses van Niko.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb mooie motors versprijd over heel Liberty City en heb gewoon de standaard motors die er in het begin al staan bij de clubhouse gewoon laten staan. Maar mijn vraag is of ik die standaard motors die er nu staan ook kan veranderen en hoeveel motors kunnen er voor de clubhouse staan? Ook wil ik weten of die witte Hexer altijd van Johnny zal zijn. Ik wil niet die mooie motors verliezen. Ik heb ze namelijk neergezet bij de andere safehouses van Niko.

Je kan die motors gewoon ergens anders zetten en daarzo weer andere motors neerzetten.

Johnny's Blauw/Witte Hexer is altijd van Johnny. Hij staat er iedere keer als je een Savegame laad.

Tip: Iedere keer als je je motors bekijkt/gebruikt zul je opmerken dat ze iedere keer een stukje verschuiven naar de kant die ze opleunen.

Zet ze daarom met de richting mee in het verkeer tegen de stoep aan.

Of zet de tegen de richting in zoveel mogelijk aan de kant van de weg.

Bij de laatste kunnen je motors wel eens worden weggebeukt. Dus het is aan te raden dat je de eerste mogelijkheid gebruikt.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik heb mooie motors versprijd over heel Liberty City en heb gewoon de standaard motors die er in het begin al staan bij de clubhouse gewoon laten staan. Maar mijn vraag is of ik die standaard motors die er nu staan ook kan veranderen en hoeveel motors kunnen er voor de clubhouse staan? Ook wil ik weten of die witte Hexer altijd van Johnny zal zijn. Ik wil niet die mooie motors verliezen. Ik heb ze namelijk neergezet bij de andere safehouses van Niko.

Je kan die motors gewoon ergens anders zetten en daarzo weer andere motors neerzetten.

Johnny's Blauw/Witte Hexer is altijd van Johnny. Hij staat er iedere keer als je een Savegame laad.

Tip: Iedere keer als je je motors bekijkt/gebruikt zul je opmerken dat ze iedere keer een stukje verschuiven naar de kant die ze opleunen.

Zet ze daarom met de richting mee in het verkeer tegen de stoep aan.

Of zet de tegen de richting in zoveel mogelijk aan de kant van de weg.

Bij de laatste kunnen je motors wel eens worden weggebeukt. Dus het is aan te raden dat je de eerste mogelijkheid gebruikt.

Ja, maar hoeveel kunnen er nou naast elkaar? En hoeft het niet persee bij die gele strepen? En kan je ook auto's neerzetten?

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Bij het clubhuis kan je volgens mij geen auto's neerzetten en kunnen er vier motoren staan.

Dat kan wel :puh:

Je kan net zoals bij ieder ander vak maar 2 moters neerzetten hoor :7

En ze moeten tussen de gele lijnen staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Samengevat;

  • kan dus ieder type voertuig worden opgeslagen in een parkeervak gemarkeerd met gele lijnen
  • Maximaal twee voertuigen ongeacht de grootte van het parkeervak
  • De witte Hexer is Johnny only en zal altijd beschikbaar blijven
  • De standaard motoren kan je best eens verliezen, die rijden toch wel rond en kan je opnieuw bemachtigen

  • Op een later tijdstip in het verhaal krijg je in TLAD een feature erbij waardoor je de motoren van The Lost kan "bestellen" alsof het pizza's zijn

Die laatste krijg je er van mij gratis bij. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...