d0nM0NTANA Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 hey ik wil graag bij vice city een interieur maken voor de skumole shack gewoon indezelfde hemel als het afspeelt ik wil het wat mooier maken (paar stoeltjes ofzo) weet iemand met wel progama je meublair kan plaatsen in gta? Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 hey ik wil graag bij vice city een interieur maken voor de skumole shack gewoon indezelfde hemel als het afspeelt ik wil het wat mooier maken (paar stoeltjes ofzo) weet iemand met wel progama je meublair kan plaatsen in gta? Kijk bij moomapper in de categorie downloads Dan kan je wel alleen de voorwerpen uit VC dupliceren en op een bepaalde plek zetten Supergtagamer Reageren
Basssss Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Je kunt eigen objecten maken via 3Ds Max of een ander 3D programma, als je deze vervolgens importeerd in GTA kun je ze gebruiken. (Er zijn genoeg tutorials over dit) Je kunt ook reeds bestaande objecten gebruiken, deze zijn wel schaars. Dit valt gewoon onder andere objecten die ergens anders staan te kopieren. (Dupliceren zoals hierboven gezegt word) Reageren
d0nM0NTANA Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2010 okee ik zal het een keer proberen bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.