Never Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Correctie: Er zijn 13 weapon slots (0-12). En persoonlijk zou ik de wapens op deze manier opvragen: // Bovenaan new WeaponData[MAX_PLAYERS][13][2]; // OnPlayerDeath for(new i; i < 13; i++) GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponData[playerid][i][0], WeaponData[playerid][i][1]); // OnPlayerSpawn for(new i; i < 13; i++) GivePlayerWeapon(playerid, WeaponData[playerid][i][0], WeaponData[playerid][i][1]); Oke bedankt, maar ik had ook eerst op Onplayerspawn gedaan maar toen ik een wapen Kocht en ik ging dood dan kreeg iedereen wie connect die wapen wat ik had gekocht dus heb ik met een timer gemaakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.