Jump to content

OnPlayerDeath


Recommended Posts

Geplaatst:

Correctie: Er zijn 13 weapon slots (0-12).

En persoonlijk zou ik de wapens op deze manier opvragen:

// Bovenaan
new
   WeaponData[MAX_PLAYERS][13][2];

// OnPlayerDeath
for(new i; i < 13; i++)
   GetPlayerWeaponData(playerid, i, WeaponData[playerid][i][0], WeaponData[playerid][i][1]);

// OnPlayerSpawn
for(new i; i < 13; i++)
   GivePlayerWeapon(playerid, WeaponData[playerid][i][0], WeaponData[playerid][i][1]);

Oke bedankt,

maar ik had ook eerst op Onplayerspawn gedaan maar toen ik een wapen Kocht en ik ging dood dan kreeg iedereen wie connect die wapen wat ik had gekocht dus heb ik met een timer gemaakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...