.Corneria. Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Ik vond deze wel goed gelukt dus post ik hem hier. En wat vinden jullie ervan? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 Hij ziet er op zich wel mooi uit, alleen is hij een beetje leeg. Ook duurt het eerst wel even voor ik er iets in herken. Dus volgende keer misschien iets minder brushes, zodat hij wat duidelijker is. Voor de rest is hij prima. Reageren
Dakendak Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Ik ben het niet eens met GwnHugo. Ik vind hem helemaal niet leeg, alles is mooi opgevuld, en het heeft iets misterieus. Ik vind hem perfect! Reageren
Kryziek Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Ziet wel leuk uit. ikk zou nog eens proberen die ogen iets te sharpen en die rode ogen iets meer naar voren te laten komen. Reageren
.Corneria. Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Bedankt voor de rates. Andere rates zijn altijd welkom. Reageren
Royboow Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Ik vind het er wel heel mooi uitzien hoor!, misschien dat je iets met de spleet van zijn ogen kan doen, iets licht geven ofzo met wat roods, dan valt het iets beter op, maar het geeft wel iets geheimzinnigs aan je sig, Alweer een briliante sig, KUTGW! 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.