Tyz Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Eerst start Command dus op, daarna krijg ik een crash. Ik heb eerder de ws10 error gehad, toen gepatched, en nu dit. Iemand tips? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Mmm... Heb je GTA IV al eerder gespeelt? Heb je mods etc. gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tyz Geplaatst: 14 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 september 2010 Yep, al eerder gespeeld, toen er helemaal af gegooid toen de ws10 error kwam. Geen mods gebruikt, ook geen expansions. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Als je gaat installeren klik eerst op remove als je op installatie klikt. Dan weet je zeker dat je hele GTA weg is. Klik dan op installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Wat zijn de specificaties van je systeem? (die zijn te lezen met bijvoorbeeld Flitskikker's Infotool) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tyz Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 Wat zijn de specificaties van je systeem? (die zijn te lezen met bijvoorbeeld Flitskikker's Infotool) AMD Athlon Duo 7750 2,71 GHz 3,50 GB Gforce 9600GT En dat is wat ik nog snap van specificaties :3 Beetje te moe om dingen te downloaden, morgen verder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 Als dat je specs zijn zou je GTA gewoon aan moeten kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RAMAKERS Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2010 Als dat je specs zijn zou je GTA gewoon aan moeten kunnen. hoi ik had het zelvde probleem als u mij even emailt kan ik u een bestandje door stuuren wat u in de gta iv instalaitie folder moet plakken dit zal de probleem verhelpen je hebt het zelvde probleem als mij, heb je iets gemod indien ja: heb je een asi loader of dsound.dll bestandje erin? email is lionheartestates(at) gmail DOT com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tyz Geplaatst: 22 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2010 Als dat je specs zijn zou je GTA gewoon aan moeten kunnen. hoi ik had het zelvde probleem als u mij even emailt kan ik u een bestandje door stuuren wat u in de gta iv instalaitie folder moet plakken dit zal de probleem verhelpen je hebt het zelvde probleem als mij, heb je iets gemod indien ja: heb je een asi loader of dsound.dll bestandje erin? email is lionheartestates(at) gmail DOT com mja, kan ik ook, lees bovenstaande ^ Ik ben niet echt uit op virussen, heb niks gemod, en hoe heet t bestandje? dan google ik het Sorry, beetje paranoia is gezond voor mn pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RAMAKERS Geplaatst: 23 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2010 Als dat je specs zijn zou je GTA gewoon aan moeten kunnen. hoi ik had het zelvde probleem als u mij even emailt kan ik u een bestandje door stuuren wat u in de gta iv instalaitie folder moet plakken dit zal de probleem verhelpen je hebt het zelvde probleem als mij, heb je iets gemod indien ja: heb je een asi loader of dsound.dll bestandje erin? email is lionheartestates(at) gmail DOT com mja, kan ik ook, lees bovenstaande ^ Ik ben niet echt uit op virussen, heb niks gemod, en hoe heet t bestandje? dan google ik het Sorry, beetje paranoia is gezond voor mn pc. dat is het probleem, de meeste bestandjes op google doen het niet... ik zou het wel in downlaods kunne plaatsen maar heb veel te weinig tijd in real.. heb het bestandje ergens in me downloads map maar weet niet meer precies waar moet ik zoeken kortom; me spel was kapot gegaan doordat ik snow mod erop had gezet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tyz Geplaatst: 23 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 september 2010 Probleem gefixed, nog een reinstall en wat zooi van mn pc afgeflikkerd; slotje erop graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.