Flokkert Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Hallo, Ik moet een werkstuk maken over gabbers, wie zou voor mij een soort header kunnen maken? Type: Header Stijl: Hardcore Grootte: 914 × 457 of iets kleiner Voorbeeld: Als deze plaatjes in een mooie overgang in de header kunnen: Klik, Klik, Klik, Klik, Klik Tekst: - Rand: Mag als het mooi staat Kleuren: - Render (optioneel): Mag Extra (optioneel): Ik hoop dat iemand hier iets mee kan. Als het niet lukt met die plaatjes mag je zelf ook wel wat zoeken, het moet wel over hardcore gabber etc. stijl zijn. Succes! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 (bewerkt) Hallo, Ik moet een werkstuk maken over gabbers, wie zou voor mij een soort header kunnen maken? Type: Header Stijl: Hardcore Grootte: 914 × 457 of iets kleiner Voorbeeld: Als deze plaatjes in een mooie overgang in de header kunnen: Klik, Klik, Klik, Klik, Klik Tekst: - Rand: Mag als het mooi staat Kleuren: - Render (optioneel): Mag Extra (optioneel): Ik hoop dat iemand hier iets mee kan. Als het niet lukt met die plaatjes mag je zelf ook wel wat zoeken, het moet wel over hardcore gabber etc. stijl zijn. Succes! Moet je naam er nog onder? (dan moet je wel je naam sturen.) Hier is hij: Supergtagamer Bewerkt: 15 september 2010 door supergtagamer Reageren
Flokkert Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 (bewerkt) Er hoeft geen tekst in Bekijk het maar als een Signature maar dan groter. Bewerkt: 15 september 2010 door folkerthoog Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Er hoeft geen tekst in Bekijk het maar als een Signature maar dan groter. Ik heb hem al geplaatst Wat vind je er van? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.