Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Hey ik heb deze week een nieuwe computer gekregen: een windows 7. ik wou gta 4 installeren en na het installeren stond dat rockstar social club Gta Iv niet meer ondersteunde. maar hij staat er nog wel en dit stond er toen ik hem aanklikte. toen dacht ik ik ga Gta Iv spelen en dan staat dit er. (Ik heb me email adres ff weg gegumt voor de privacy) dus ik drukte op play en dat start ie heel netjes op en dan word gta IV afgesloten en staat dit er. me disc is niet kapot en ik heb het al heel vaak opnieuw geupload en me videokaart is splinternieuw dus. kunne jullie me helpe? MVG Cheers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Wat zijn je specs? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Wat zijn je specs? uhh waar kun je dat bekijken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Installeer als iemand anders geen raad meer weet, GTA IV opnieuw. Ik denk wel dat je computer krachtig genoeg is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Installeer als iemand anders geen raad meer weet, GTA IV opnieuw. Ik denk wel dat je computer krachtig genoeg is Oke bedankt maar dat heb ik al een keer gedaan en toen werd rockstar social club verwijdert en ik had een soort bug met een update dat ik na de update steeds opnieuw moest inloggen met mijn live-account Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Klik op het woord specs in mijn vorige bericht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Installeer de laatste versie van directX en check of je videokaart de minimum benodigdheden haalt of er dichtbij komt, zoals hierboven vermeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 en waar/hoe kun je het geheugen vinden van je video kaart? (ik moet ff zeggen dat ik niet zo veel verstand heb van computers enzo) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Download het programma via die link en plaats dan gewoon een screenshot van het programma of genereer de BB code. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Download het programma via die link en plaats dan gewoon een screenshot van het programma of genereer de BB code. ik heb eigenlijk geen zin om iets te installeren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Als jij geen zin hebt hebben wij ook geen zin. Het is jouw probleem, niet de onze. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Als jij geen zin hebt hebben wij ook geen zin. Het is jouw probleem, niet de onze. ik bedoelde erbij te zetten is er ook een andere manier voor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Ja, je kunt naar Start > (in de zoekbalk) dxdiag Dan kun je Alle gegevens opslaan klikken. En dan die hele lijst hier naartoe kopiëren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Ja, je kunt naar Start > (in de zoekbalk) dxdiag Dan kun je Alle gegevens opslaan klikken. En dan die hele lijst hier naartoe kopiëren. Bedoel je dit? Uploaded with ImageShack.us Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Nee. Klik hier. Vervolgens uploaden met TinyPic.com a.u.b.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.