Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 maar ik bedoel ik denk niet dat het aan de videokaart ligt. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Dat kunnen we pas zeker weten als jij die screen uploadt. Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Dat kunnen we pas zeker weten als jij die screen uploadt. kan het ook aan wat anders ligge? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Ten eerste, als jij geholpen wilt worden, dien je wel de gegevens instructies op te volgen en niet hier eigenwijs om heen proberen te draaien. Ten tweede, aan het DXDIAG scherm te zien, voldoet je processor al niet aan de minimale systeemeisen. Ten derde, plaats de screen van de InfoTool zodat we je videokaart kunnen beoordelen. Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Ten eerste, als jij geholpen wilt worden, dien je wel de gegevens instructies op te volgen en niet hier eigenwijs om heen proberen te draaien. Ten tweede, aan het DXDIAG scherm te zien, voldoet je processor al niet aan de minimale systeemeisen. Ten derde, plaats de screen van de InfoTool zodat we je videokaart kunnen beoordelen. ok, ik heb 3 dagen geleden een nieuwe pc en ik schrok al dat Iv er niet op werkte dus ik wil er niet al te veel dingen op downloaden. en het spijt me als ik eigenwijs overkom dat wil ik al helemaal niet. ik wil gewoon dat Iv er op werkt MVG, Cheers. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Probeer dan deze versie, die hoef je niet te installeren, maar kun je gewoon starten: http://infotool.flitskikker.com/download/legacy/FlitskikkerInfoToolPortable.exe Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Probeer dan deze versie, die hoef je niet te installeren, maar kun je gewoon starten: http://infotool.flitskikker.com/download/legacy/FlitskikkerInfoToolPortable.exe zo goed? MVG, Cheers. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Daar is het probleem. De PC voldoet totaal niet aan de minimale systeemeisen. De processor en de videokaart zijn beide te slecht voor het spel. Ik hoop dat je niet teveel hebt neergeteld voor deze pc. Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Daar is het probleem. De PC voldoet totaal niet aan de minimale systeemeisen. De processor en de videokaart zijn beide te slecht voor het spel. Ik hoop dat je niet teveel hebt neergeteld voor deze pc. dat is Idd wel kut ja..... nou toch weer 600 eurotjes er door heen gejaagd voor deze computer. Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 hoe duur is dan een goeie videokaart war je Iv op kan draaien? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Rond de 150 euro voor medium-high. Maar dat is achter de feiten aanlopen met zo'n processor. Voor 600 euro had je trouwens een veel betere pc kunnen krijgen die GTA IV gelijk op Medium aankan. Reageren
Cheers. Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 ja de computer was ook eigenlijks voor school bedoeld. Reageren
PinganZ Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 (bewerkt) maar dan nog is 600 euro veel te duur voor dit systeem. een goede computer om school werk op te doen heb je ook al voor 300 euro. Bewerkt: 17 september 2010 door PinganZ Reageren
wesley123 Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 ik zou je geld terug vragen, voor die 600 euro kun je een compleet samengestelt systeem samenstellen die stukken beter is(ofdie gta4 aan kan is eem ander verhaal.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.