Jump to content

Gta Iv installatie


Cheers.

Recommended Posts

Ten eerste, als jij geholpen wilt worden, dien je wel de gegevens instructies op te volgen en niet hier eigenwijs om heen proberen te draaien.

Ten tweede, aan het DXDIAG scherm te zien, voldoet je processor al niet aan de minimale systeemeisen.

Ten derde, plaats de screen van de InfoTool zodat we je videokaart kunnen beoordelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, als jij geholpen wilt worden, dien je wel de gegevens instructies op te volgen en niet hier eigenwijs om heen proberen te draaien.

Ten tweede, aan het DXDIAG scherm te zien, voldoet je processor al niet aan de minimale systeemeisen.

Ten derde, plaats de screen van de InfoTool zodat we je videokaart kunnen beoordelen.

ok, ik heb 3 dagen geleden een nieuwe pc en ik schrok al dat Iv er niet op werkte dus ik wil er niet al te veel dingen op downloaden.

en het spijt me als ik eigenwijs overkom dat wil ik al helemaal niet. ik wil gewoon dat Iv er op werkt

MVG, Cheers. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Daar is het probleem. De PC voldoet totaal niet aan de minimale systeemeisen. De processor en de videokaart zijn beide te slecht voor het spel. :N

Ik hoop dat je niet teveel hebt neergeteld voor deze pc.

dat is Idd wel kut ja.....

nou toch weer 600 eurotjes er door heen gejaagd voor deze computer. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...