rora Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Hoi Alle vragen over het inloggen weet ik nu Maar hoe open je een opgeslagen Game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 In de game druk je op Esc. en dan Load. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rora Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 (bewerkt) In de game druk je op Esc. en dan Load. Ja dat snap ik als ik op ESC Druk maar hij laad eerst en dan klik ik op Play en dan laad ie en dan kom ik op de menu uit.... en dan weer esc gaat niet Of daarna op start klikken? Bewerkt: 15 september 2010 door rora Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 september 2010 Kom je dan direct op het Menu uit? Dan moet je New game doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wollie1979 Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2010 In de game druk je op Esc. en dan Load. Ja dat snap ik als ik op ESC Druk maar hij laad eerst en dan klik ik op Play en dan laad ie en dan kom ik op de menu uit.... en dan weer esc gaat niet Of daarna op start klikken? ja inderdaad dan op start klikken. Dan wordt je laatste gesavede game gestart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rora Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2010 In de game druk je op Esc. en dan Load. Ja dat snap ik als ik op ESC Druk maar hij laad eerst en dan klik ik op Play en dan laad ie en dan kom ik op de menu uit.... en dan weer esc gaat niet Of daarna op start klikken? ja inderdaad dan op start klikken. Dan wordt je laatste gesavede game gestart. Oke! Dat is vaag want vorige keer had ik hem als het goed is opgeslagen en in die lijst gezet bij die opgeslagen games weet je Nou dat zal wel mis gegaan zijn........... Zal morgen wel weer is ff kijken Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.