Dakendak Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Hoe kan ik mijn voorwerp de gewenste kleur geven? Als ik mijn material wil verslepen, lukt dit niet. Reageren
Beagle Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Heb je al eens texturing tutorials gedaan? Bijvoorbeeld die op internet te vinden zijn? Reageren
Dakendak Geplaatst: 15 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Ja. Ik heb zelf een 'vliegtuig' gemaakt, en kan hem niet inkleuren, alleen wel met de originele kleuren. Reageren
Beagle Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Wat gaat er dan precies niet goed, ook als je een tut volgt? Je kan toch gewoon een material maken, object selecteren en op "assign to selected" drukken? Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Wel, nee, dat is het probleem. Dat lukt niet. (Niet als ik zelf een materiaal uit de lijst kies. Reageren
Beagle Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 "dat is het probleem" is nog steeds te vaag. Leg eens in stappen uit welke handelingen je uitvoert en wat je daar bij niet snapt. Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Dus ik verander het voorwerp in Editable Poly. Dan maak ik het zodat het lijkt op een echt vliegtuig. Dan open ik material editor, en kies zelf een 'kleur' uit de lijst (zo eentje met een groen ding naast). Dan wil ik het verslepen maar lukt het niet. (Er staat een verbodsteken als ik over m'n voorwerp ga.) Het lukt wel met materialen met een blauw ding ernaast. Reageren
keessie Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 zo'n texture onderdeel met een groen blokje moet je eerst naar die balletjes links ervan slepen of op ok drukken. dan kan je het daar bewerken zodat het mooi is en dan sleep je het balletje naar de object grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.