Jump to content

Probleem met scherm/resolutie


Miek

Recommended Posts

Hallo,

Gisteren heb ik weer een pctje aangeschaft, maar ik heb een probleem: elke keer ik de pc opstartte, kon je het opstartscherm zien, maar vanaf wanneer het scherm hoorde naar Windows te gaan, verscheen: signal out of range. Use H=74.9 and V=59.9. Ik verstond er niets van en toen ik Windows opstartte in VGA modus, wilde het wel lukken.

Ik heb rechterklik bureaublad : eigenschappen en dan tabblad instelling. Daarna geavanceerd. Dan ging ik naar monitor/beeldscherm en naar 'Andere modi' en een andere standaardsfrequentie ofzo gekozen , 600x800 ware kleuren, bijvoorbeeld. Maar als ik naar 1024 x 700 ware kleuren ga, dan valt het scherm eventjes weg en komt het terug na een paar seconden exact hetzelfde als 600 x 800 en niets veranderd. Ook de instellingen zijn dan weer 600 x 800 en niet meer 1024 x 700. Ook ben ik naar 'rechterklik bureaublad' eigneschappen, instellingen, en dan ook de resultatie daar veranderd maar er gebeurt ook niets. Wie kan mij helpen?

Oja , de driver van mijn videoadapter/chip/kaart is niet geinstalleerd. Ik weet dus ook niet hoe hij noemt. Hoe kan ik de naam van mijn videokaart te weten komen en de drivers installerenn? dank.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...