Jump to content

3D TV


MarkH

Recommended Posts

Ik heb btw, ook een 3d bril van Shrek, heb ik deze zomer gekregen bij Frankrijk in de MC Donalds (en nee ik nam geen Happy Meal).

Maar mij lijkt het eng als je dan Left 4 Dead of Saw 3D bekijkt, dan schijt je in je broek van de angst 8)

Bewerkt: door grandtheftauto...
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij de bioscoop een 3d bril gegapt, dus ik ben 3d klaar, alleen nog even een tvtje. :puh:

Goed idee!

Maar je zegt dat je GTA San Andreas in 3D hebt gespeeld? Kun je ''gewone'' 3D-games zoals; NFSU2, GTASA, CoD3, etc in 3D spelen met zo'n tv? Ik hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt op de computer wel met speciale drivers gewone spellen in 3D spelen. Alleen is het dan enkel met rood-blauw bril, volgens mij.

Ik heb nu een prachtige 8400 3D videokaart en een mooie Barbie 3D bril en ik vind het hartstikke vet dat als ik GTA: SA speel dat ik duidelijk zie dat CJ echt staat, daar zie je hem ook echt uit het beeld komen. yep.gif Het enige wat k-l-o-t-e is is dat je na een kwartier koppijn hebt...

Dus dat is gelul? Of wat?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...