GTA3Masterman Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 (bewerkt) Hallo mensen ik presenteer mijn eerste mod De Grand Theft Auto Vice City HD Deze mod laat het spel een beetje HD Uitzien.Met reflecten en Texturen dingen gaan echter lijken Ik waardeer het heel erg als iemand me help met de Buldings Texturen Ik heb geen foto's ze komen binnenkort de mod gaat van start Start: Donderdag 16 September 2010 Modding Team GTA3Masterman Wie volgd er Bewerkt: 16 september 2010 door GTA3Masterman Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 (bewerkt) @GTA3Masterman volgens mijn klokje moet dinsdag toch echt donderdag zijn :$ Maar voor de rest heel veel succes met deze mod, hopelijk maak je er wat moois van! KUTGW*[*Keep Up The Good Work] mzzl, GTA_153 nog even vergeten: Welkom op dit forum! Bewerkt: 17 september 2010 door GTA_153 Reageren
Fedmas Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Klinkt leuk! Veel succes ermee Reageren
GTA3Masterman Geplaatst: 16 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Klinkt leuk! Veel succes ermee Hartelijk bedankt Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Sound awesome! Ben je al een beetje goed met modden enzo?, ik kan helaas aleen een beetje texturen, maar dan ook heel simpel texturen dus ik kan nie meehelpen Goodluck met de mod en welcome op forum Reageren
GTA3Masterman Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Sound awesome! Ben je al een beetje goed met modden enzo?, ik kan helaas aleen een beetje texturen, maar dan ook heel simpel texturen dus ik kan nie meehelpen Goodluck met de mod en welcome op forum Hartelijk bedankt jongens ik kan een status geven van 2% Maar de foto's komen Zondag want ik ga naar Luxemburg dus ja ik moet kijken En Bedankt voor dezen reacties ben er heel blij mee =D Reageren
DaBeast Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Waar blijven die screenshots waarover je het had ? Een van de regels is namelijk: Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Waar blijven die screenshots waarover je het had ? Een van de regels is namelijk: Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben. Zondat zegt tie toch? ^^ En ik ga hem misschien wel downloaden, ik zie het wel . Reageren
GTA3Masterman Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Waar blijven die screenshots waarover je het had ? Een van de regels is namelijk: Final mod show topics dienen screenshots en een downloadlink te hebben. Zondat zegt tie toch? ^^ En ik ga hem misschien wel downloaden, ik zie het wel . Ja sorry ik heb het een beetje druk ik kan niet veel beloven dan morgen dan zien jullie screens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.