Jump to content

blinde mensen


xelaim

Recommended Posts

Sorry als de titel niet duidelijk is/ik dit verkeerd gepost heb/dit al gepost geweest is.

Als Nico tegen een auto botst, zegt hij soms "only in this country they let blind people drive!". Volgens mij is dit een verwijzing naar Wu Zi Mu, in een bepaalde missie vraagt cj waar hij is, en een andere zegt dat hij waarschijnlijk verkeerd is gereden.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry als de titel niet duidelijk is/ik dit verkeerd gepost heb/dit al gepost geweest is.

Als Nico tegen een auto botst, zegt hij soms "only in this country they let blind people drive!". Volgens mij is dit een verwijzing naar Wu Zi Mu, in een bepaalde missie vraagt cj waar hij is, en een andere zegt dat hij waarschijnlijk verkeerd is gereden.

Dit is alles behalve een verwijzing naar Wu Zi Mu. Niko ergert zich gewoon aan de botsing :duh: . Soms schreeuwt hij ook ''You Fool!'' en dergelijke taal. Ik kan je verzekeren dat dit geen verwijzing is. Dit is gewoon NORMAAL!? :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt: alleen in dit land laten ze blinde mensen rijden. Lijkt me niet echt verwijzing naar wu zi mu. Als iemand tegen me oploopt vraag ik me ook af of hij misschien blind is.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Als Nico tegen een ander aanbotst zeg hij dus: waarom laten ze hier blinde mensen rijden. En daarmee bedoelt hij dus JOUW. Want jij bestuurt hem/auto. Dus als Nico dat zegt, doelt hij op jouw, want jij speelt de game.

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Dus als Nico dat zegt, doelt hij op jouw, want jij speelt de game.

Niko leeft in een ander universum... nogal moeilijk dat hij op de speler doelt is het niet?

Het lijkt mij trouwens eerder meer een klacht naar de overheid dan een verwijzing naar Wu Zi Mu. Ja, het blijft een game, maar R* verwerkt wel vaker commentaar op de wereld via zijn games, desalniettemin: geen (duidelijke) verwijzing.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk je? Ik denk dat het spel niet doorheeft wiens schuld het precies is en dus doelt op de andere bestuurder.

Dus als Nico dat zegt, doelt hij op jouw, want jij speelt de game.

Niko leeft in een ander universum... nogal moeilijk dat hij op de speler doelt is het niet?

Het spel heeft het natuurlijk zelf niet door. Maar als zo'n botsing gebeurd, dan heeft R* misschien het zo geprogrammeerd, dat hij dat dan zegt. Ja oke dat hebben ze ook wel, maar dat R* ook doelt op jouw. Want jij speelt het.

Of heb ik het nu helemaal mis :7:bonk:

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal mis. Voor aanrijdingen zijn er gewoon een x aantal zinnetjes die random worden afgespeeld (dus die Niko uitspreekt) op zijn bekende, cynische manier. Niko staat erg sceptisch tegenover de Verenigde Staten om verschillende redenen, en die worden allemaal uitgelegd tijdens de storyline.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...