Jump to content

gta 4 zwarte scherm tijdens het spelen


bolie

Recommended Posts

Sinds kort heb ik een probleem met gta.

Tijdens het spelen van missies kan het soms gebeuren dat het scherm van mij op zwart gaat. De radar en de wapen hud is nog wel zichtbaar, schieten kan ik ook wel. Geluid is tevens ook hoorbaar en ik kan ook wel rijden als ik in een auto zit, maar dat is dan blind rijden.

Tevens is het menu ook nog gewoon berijkbaar en kan ik die zien ook. Dit komt bij verschillende missies voor en ik kan het ook niet ongedaan maken.

Ik weet niet wat de laatste pacht is maar de laatste die ik heb gedownload is gta 4 patch 1.0.7.0

Mijn videau kaart is een 7900 gt en heeft het altijd goed gedaan met gta 4. Windows Xp met de laatste download staan op mijn pc.

Heeft iemand dit eerder gehad, zo ja is er een oplossing.

Heb wel een afbeelding maar kan deze niet uploaden

Link to comment
Delen op andere websites

De drivers van je grafische kaart al geupdate? Wat zijn de rest van je systeemspecs? Is het spel legaal of illegaal?

Het spel is legaal

Deal core 1.86 gh overgeclockt naar 1.97gh en draaid stabiel zelfs toen ik de problemen nog niet had.

kaart nog niet gecontroleerd op updates maar zoals ik al zij, het heeft het normaal gedaan.

Bij cod world at war heb ik totaal geen problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

De drivers van je grafische kaart al geupdate? Wat zijn de rest van je systeemspecs? Is het spel legaal of illegaal?

Het spel is legaal

Deal core 1.86 gh overgeclockt naar 1.97gh en draaid stabiel zelfs toen ik de problemen nog niet had.

kaart nog niet gecontroleerd op updates maar zoals ik al zij, het heeft het normaal gedaan.

Bij cod world at war heb ik totaal geen problemen.

En wat voor CPU is het nou?

En bovendien is CoD5 een heel andere engine.

Link to comment
Delen op andere websites

De drivers van je grafische kaart al geupdate? Wat zijn de rest van je systeemspecs? Is het spel legaal of illegaal?

Het spel is legaal

Deal core 1.86 gh overgeclockt naar 1.97gh en draaid stabiel zelfs toen ik de problemen nog niet had.

kaart nog niet gecontroleerd op updates maar zoals ik al zij, het heeft het normaal gedaan.

Bij cod world at war heb ik totaal geen problemen.

En wat voor CPU is het nou?

En bovendien is CoD5 een heel andere engine.

Het is een E6300 1.86ghz intel core 2

2,50 gb geheugen

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal zijn zulke problemen opgelost door simpelweg GTA IV eens te herstarten. Ik heb ook af en toe soortgelijke problemen en die gaan altijd weg door het spel te heropstarten. Heb je dit erg vaak? Of gewoon heel af en toe?

Vrij vaak, en op nieuw starten is ook al gedaan, vanmiddag een reparatie gedaan, maar ik denkt niet dat het is opgelost.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens de minimale specs is je pc net voldoende, deze minimale specs slaan echter nergens op,dus om het spel fatsoenlijk te kunnen spelen heb je een betere pc nodig

Dat snap ik, maar mijn pc was altijd goed en heeft het ook altijd goed gedaan met gta 4, deze problemen heb ik sinds kort, en ik weet niet waarvoor het komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Tjaa, inderdaad drivers updaten, misschien nog eens een reinstall?? En die 7900gt zou het inderdaad wel aan moeten kunnen hoor, dat is niet het grootste probleem, maar kijk eens naar je temperaturen van je videokaart als je gewoon speelt (werkend) en als je dat zwarte scherm hebt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...