Jump to content

[RDR] Onmogelijke 100%

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit nu aan de 99,8% en heb geen flauw idee wat ik verder nog moet doen.

Heb mijn stats al vaak helemaal nagelopen. Verschillende checklists voor de 100% na gekeken, maar kan het niet vinden wat ik verder nog moet doen. Ik vermoed dat het ergens in 1 van de bountys zit, maar weet het niet zeker. Voor zover ik kan zien heb ik die ook allemaal. (staat niet duidelijk genoeg aangegeven in de stats lijst)

Heeft iemand een idee hoe ik hier achter kan komen?

Alvast bedankt :puh:

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sjorszzz

18

• Sentasi

6

• End Of The Riot

5

• viccard

4

Geplaatst:

Je kan op Social Club zien wat je nog moet doen voor de 100%. ;)

Dat is heel handig, want je kan zien wat je exact nog moet doen. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan op Social Club zien wat je nog moet doen voor de 100%. ;)

Dat is heel handig, want je kan zien wat je exact nog moet doen. :Y

Hij gaf aan dat hij al verschillende checklists had nagekeken en dat hij daar niets in kon vinden.

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Nou ja, ik heb de 90% nog niet eens bereikt, maar ik zocht ook een keer iets dat ik wilde doen, maar kon het niet vinden. Uiteindelijk bleek het bij mij een bounty te zijn. Probeer dat inderdaad eens zoals je al dacht te moeten doen. :)

Die checklists kloppen sowieso volgens mij niet helemaal...

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Hij gaf aan dat hij al verschillende checklists had nagekeken en dat hij daar niets in kon vinden.

Maar op de checklist op Social Club kan je letterlijk zien wat je nog moet doen voor de 100%

Geplaatst: (bewerkt)

als je cheats hebt gebruikt kun je geen 100% meer halen ookal heb je alles gedaan

Als je cheats hebt gebruikt kan je ook niet opslaan dus daar kan het niet aan liggen 0_0

Maar via Social heb ik nog niet aan gedacht (wist ik ook niet) Ga het straks meteen proberen :*D

EDIT Hoe kan ik eigenlijk bij die checklist komen?

Bewerkt: door Sjorszzz
Geplaatst:

Eerst moet je jezelf inloggen op je account van Social Club en dan moet je jouw PSN of Xbox live account linken aan je Social Club profiel. Dan ga je naar "Games" dan klik je op RDR en dan "100%". :puh:

Geplaatst:

Ik heb het gevonden. Social club gaf aan dat ik op 4 plaatsen nog niet geweest was.

Nu ben ik er wel geweest en nog geen 100% :ch: Weet nu echt niet meer wat het nog kan zijn.

Hoe kan het dan dat je bepaalde stukken van missies kan overslaan :?

Geplaatst:

social club moet je niet vertrouwen

bij mij zeg hij 4,9% maar ik heb 100% :puh:

Er staat wel bij dat de site traag geupdate kan worden.

Maar ik was ook nog niet op de 4 plaatsen geweest. Verder kom ik er niet uit wat het nog kan zijn :cab:

Geplaatst:

Koop alle kaarten van de wereld en ga dan naar Reparence rock(of hoe je het ook schrijft) Dit berg in Rio Bravo, die lijkt op een hoop steentjes

Geplaatst:

Koop alle kaarten van de wereld en ga dan naar Reparence rock(of hoe je het ook schrijft) Dit berg in Rio Bravo, die lijkt op een hoop steentjes

Heb dit gedaan, maar nu zit ik aan de 99,9% :-(

Geplaatst:

ALLE kaarten? Nou ja, ik geloof je. Even denken. Heb je alle strangers helemaal afgedaan? Alle jobs? Verhaallijn uitgespeeld(Ik vraag het maar)? Alle 13 safehouses?

Geplaatst:

Alle minigames al gewonnen, alle jobs minstens 1 keer gedaan, alle rare weapons verzamelt, alle bounty's al gedaan, alle Legend of the West challenges al voltooid? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...