Sjorszzz Geplaatst: 19 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) Alle minigames al gewonnen, alle jobs minstens 1 keer gedaan, alle rare weapons verzamelt, alle bounty's al gedaan, alle Legend of the West challenges al voltooid? Ja heb het allemaal al gedaan meerdere keren zelfs de jobs en minigames en zelfs op alle plekken waar dit mogelijk is voor de zekerheid. (ookal hoeft dit niet voor de 100%) Maar wat bedoel je precies met alle Legend of the west challenges??? Als je bedoeld met dat goud zoeken Masterhunter challenges en sharpshooter enz dit heb ik ook allemaal al voltooid. Ik heb wel maar 18 stranger missies gedaan terwijl er 19 zijn heb ik ergens gelezen. Maar er staat ook bij dat er 1 niet nodig is voor de 100% dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik heb wel ooit eens een cheat gebruikt, maar daar kan het niet aan liggen want je kunt dan niet meer opslaan. En heb daarna ook een nieuwgame gestart. En dat is deze savegame waarmee ik nu vast zit op 99,9% Bewerkt: 19 september 2010 door Sjorszzz Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 (bewerkt) Alle minigames al gewonnen, alle jobs minstens 1 keer gedaan, alle rare weapons verzamelt, alle bounty's al gedaan, alle Legend of the West challenges al voltooid? Ja heb het allemaal al gedaan meerdere keren zelfs de jobs en minigames en zelfs op alle plekken waar dit mogelijk is voor de zekerheid. (ookal hoeft dit niet voor de 100%) Maar wat bedoel je precies met alle Legend of the west challenges??? Als je bedoeld met dat goud zoeken Masterhunter challenges en sharpshooter enz dit heb ik ook allemaal al voltooid. Ik heb wel maar 18 stranger missies gedaan terwijl er 19 zijn heb ik ergens gelezen. Maar er staat ook bij dat er 1 niet nodig is voor de 100% dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik heb wel ooit eens een cheat gebruikt, maar daar kan het niet aan liggen want je kunt dan niet meer opslaan. En heb daarna ook een nieuwgame gestart. En dat is deze savegame waarmee ik nu vast zit op 99,9% Heb je de trophy/achievement al gehaald? Ik zeg maar wat, want ik hoor weleens vaker dat iemand RDR heeft uitgespeeld, de trophy/achievement heeft, maar ook nog maar op 99,9% staat... Bewerkt: 19 september 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Volgens mij wel, maar weet het niet zeker. Waar kan ik dat terug vinden dan? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 (bewerkt) Op de Playstation 3 ga je naar Trofeeinformatie >>> Red Dead Redemption >>> Red Dead Redemption (dus niet één van de DLC's) >>> Lijst me trophy's. Maar op de Xbox 360 en PC zou ik het niet weten... Bewerkt: 20 september 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
benhelsloot Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 zeker 1 wanted poster vergeten waarschijnlijk in mexico Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Volgens mij wel, maar weet het niet zeker. Waar kan ik dat terug vinden dan? De trophy heet "Redeemed". In het geval dat je hem niet direct vindt heb je de naam al. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2010 (bewerkt) Op de Playstation 3 ga je naar Trofeeinformatie >>> Red Dead Redemption >>> Red Dead Redemption (dus niet één van de DLC's) >>> Lijst me trophy's. Maar op de Xbox 360 en PC zou ik het niet weten... Naar welke moet ik zoeken dan? Edit had de reactie erna nog niet gezien Bewerkt: 20 september 2010 door Sjorszzz Reageren
Sentasi Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 (bewerkt) Koop alle kaarten van de wereld en ga dan naar Reparence rock(of hoe je het ook schrijft) Dit berg in Rio Bravo, die lijkt op een hoop steentjes Heb dit gedaan, maar nu zit ik aan de 99,9% Er zijn 2 plaatsen die het spel soms niet registreerd als "bezocht" via die kaarten. Namelijk Tanner's Span en Mason's Bridge. Ga daar eens heen, mss ligt het daaraan? Edit: Als er in je stats staat dat je 94 locaties discoverd hebt, heb je ze allemaal al.. Bewerkt: 20 september 2010 door Sentasi Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2010 (bewerkt) Ik ben op die 2 plaatsen geweest en daarna opgeslagen. Game weer opnieuw geladen en het heeft niet geholpen. En heb die trofee redeemed ook nog niet binnen Edit in mijn stats staat ook dat ik op 94 locaties ben geweest. Het gekke is dat er ook staat New Austin areas discoverd: 43/45. En nog gekker is dat er ook staat West Elizabeth areas discoverd: 19/17 Bewerkt: 20 september 2010 door Sjorszzz Reageren
Sentasi Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Heb je alle rare weapons (5) gekocht? Je kan er namelijk ook enkele krijgen d.m.v Gang Hide-outs, alleen tellen ze dan niet voor de 100%. Je moet ze kopen. Een rare weapon is 0.5%, maar toch. Doe in elk van de 3 gebieden 1 bounty. Een bounty is precies 0.1% waard, en makkelijk gemist. Ook na te kijken in je stats. 8 in New Austin, 8 in Nuevo Paraiso, en 4 in West Elizabeth, 20 totaal. Heb je de "On The Trail Of De Vaca" Trophy? Zo nee, mis je 1 of meerdere gebieden. Verder kan ik zo gauw niks bedenken, dubbelcheck je stats nog eens een keer.. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Heb je alle rare weapons (5) gekocht? Je kan er namelijk ook enkele krijgen d.m.v Gang Hide-outs, alleen tellen ze dan niet voor de 100%. Je moet ze kopen. Een rare weapon is 0.5%, maar toch. Doe in elk van de 3 gebieden 1 bounty. Een bounty is precies 0.1% waard, en makkelijk gemist. Ook na te kijken in je stats. 8 in New Austin, 8 in Nuevo Paraiso, en 4 in West Elizabeth, 20 totaal. Heb je de "On The Trail Of De Vaca" Trophy? Zo nee, mis je 1 of meerdere gebieden. Verder kan ik zo gauw niks bedenken, dubbelcheck je stats nog eens een keer.. Die trofee heb ik, dus aan de locaties kan het gelukkig niet liggen Maar maakt het nog iets uit of je de bounty's levend moet afleveren? Dat is wel raar want ik heb in mijn stats staan Bounty's Alive 46 Bounty's dead 18 Bountyhunter - New Austin locations 11 Bountyhunter - Nuevo Paraiso locations 9 Bountyhunter - West Elizabeth locations 5 Dus dat is zowiezo al meer dan nodig is of uberhaupt mogelijk is. Reageren
Sentasi Geplaatst: 20 september 2010 Rapport Geplaatst: 20 september 2010 Bounty's gaan oneindig door, das het is wel mogelijk. En het maakt niet uit of je ze dood of levend pakt. Heb je 13 savehouses? Verder kan ik echt niks meer bedenken, alles telt allemaal meer dan 0.1%. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Dan moet het wal aan 1 van de bounty's liggen. Is er ergens iets waar je de namen kan zien van alle bounty's die je al hebt? Dan valt het tenminste nog na te kijken Reageren
Sentasi Geplaatst: 21 september 2010 Rapport Geplaatst: 21 september 2010 Ja, op de checklist van de Social Club. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 21 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 september 2010 (bewerkt) Ik heb maar voor de zekerheid alle bounty's nog eens gedaan en levend afgeleverd. Maar ook dat heeft niet geholpen. Heb ook alle 13 savehouses. 1 ding ben ik wel achter gekomen. Er zitten echt niet normaal veel slordige bugs enz in Misschien heb ik daar ergens ook last van waardoor ik niet meer aan de 100% kan komen Ik ben schijnbaar niet de enigste met dit probleem. Ik vindt dit niet kunnen van R*star als het hier aan ligt Bewerkt: 21 september 2010 door Sjorszzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.