Jump to content

[RDR] Onmogelijke 100%

Recommended Posts

Geplaatst:

Volgens mij zijn het de Bounty's. Ik heb namelijk hetzelfde probleem en zit op 99.6% Ik moet nog 4 bountylocaties maar er komen steeds locaties die ik al heb voltooid :(

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sjorszzz

18

• Sentasi

6

• End Of The Riot

5

• viccard

4

Geplaatst:

Volgens mij zijn het de Bounty's. Ik heb namelijk hetzelfde probleem en zit op 99.6% Ik moet nog 4 bountylocaties maar er komen steeds locaties die ik al heb voltooid :(

Het probleem is dat ik al voor de 2e keer alle bounty's opnieuw heb gedaan volgens deze--> http://www.thetechgame.com/Forums/viewtopic/t=170271/start=0.html checklist.

Of de checklist moet niet kloppen. Maar dan loop ik tegen het zelfde probleem aan. En dan krijg ik overal steeds maar weer de zelfde. Het valt me wel op dat ik in West Elizabeth alleen nog maar unnamed bounty's krijg.

Ik moet wel zeggen dat ik hier niet over te spreken ben dat je eerst alles zo ongeveer vaker opnieuw moet doen die onzin om aan de 100% te kunnen komen :cab:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben er achter gekomen dat je voor de mensen waar je vogels voor moet schieten binnen een bepaalde tijd, dat dat bij mij niet meer werkt op de 1 of andere manier. Bij mij geeftie aan dat ik daar maar 0,- $ voor kan inzetten, en er vliegen ook helemaal geen vogels om op te schieten :-(

Dit hoef je niet te doen voor de 100% maar toch je weet maar nooit.

Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen? En hoe ik het kan oplossen?

Geplaatst:

Fout in het spel mischien?? Ja, ik moet eigenlijk helemaal niet aankomen want ik heb nog nooit een spel 100% gedaan. Ik doe vaak alleen maar het verhaal en ik probeer dingen te doen, zoals kleding halen, die ik echt wil hebben. De rest, zoals medallies, dat boeit mij niet.

Geplaatst:

Fout in het spel mischien?? Ja, ik moet eigenlijk helemaal niet aankomen want ik heb nog nooit een spel 100% gedaan. Ik doe vaak alleen maar het verhaal en ik probeer dingen te doen, zoals kleding halen, die ik echt wil hebben. De rest, zoals medallies, dat boeit mij niet.

Toen ik de game net nieuw had deed hij wel :?

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk eens op je tweede screenshot. Op die map geeft hij aan dat er nog 2 plekken niet zijn ontdekt door jou, misschien is dat het probleem. In het oostelijk deel van Hennigan's Stead waar er een spoorbrug loopt. Die twee plekken moet je nog even exploren. En links van de map zit ook nog een zwart rondje waar je nog niet bent geweest, en eentje in Cholla Springs.

Bewerkt: door madviper
Geplaatst:

Kijk eens op je tweede screenshot. Op die map geeft hij aan dat er nog 2 plekken niet zijn ontdekt door jou, misschien is dat het probleem. In het oostelijk deel van Hennigan's Stead waar er een spoorbrug loopt. Die twee plekken moet je nog even exploren. En links van de map zit ook nog een zwart rondje waar je nog niet bent geweest, en eentje in Cholla Springs.

Ja ik weet het, maar ik ben al te vaak op die plaatsen geweest. En nog veranderd er niks

Geplaatst:

Ben je ook bij the old baccudus-dinges plek geweest? het huisje bij de rivier met de zwarte man en witte vrouw?

Geplaatst:

Ja ik weet het, maar ik ben al te vaak op die plaatsen geweest. En nog veranderd er niks

En heb je al die "On the trail of the Veca" trophy/arhievement al? :?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Heb je de "On The Trail Of De Vaca" Trophy? Zo nee, mis je 1 of meerdere gebieden.

Die trofee heb ik, dus aan de locaties kan het gelukkig niet liggen :bier:

Ja, die heeft ie al. ;)

Geplaatst:

Het probleem is opgelost. :*D

Ik weet niet waar het aan heeft gelegen, maar na een paar dagen rdr niet meer te hebben aangeraakt is het 1ste wat er gebeurd na het laden, de troffee redeemed gehaald + 100%

Ik had nog geen stap gezet :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...