locoboy Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 (bewerkt) Ik heb al een tijdje terug heel veel mods gedownload en maar een paar ervan doen het niet. Niet dat dat zo heel erg is maar de gene die het doen ben ik een beetje op uitgekeken en eigenlijk vind ik het spel zonder mods gewoon leuker dus ik zou graag al mijn mods willen verwijderen. Maar hoe doe ik dat is de vraag? Bewerkt: 17 september 2010 door locoboy Reageren
Beagle Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Je moet de originele bestanden terug zetten. Reageren
locoboy Geplaatst: 17 september 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Je moet de originele bestanden terug zetten. Hoe? Reageren
Basssss Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Zelfde manier als waarop je de download hebt geïnstalleerd, ik mag hopen dat je backups gemaakt hebt. Reageren
Dotz Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 Je moet de bestanden die je vervangen hebt terugzetten. Anders moet je de bestanden aanvragen in het bestand-aanvraag topic ofzo.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.