Jump to content

In-ear oor dopjes.


Kryziek

Recommended Posts

Hallo,

Ik zit nu geregeld op school met oordopjes in en ik heb nu een paar hele oude.

oordopjes.jpg

zo zien die eruit, het zijn niet hetzelfde.

Als ik deze dingen dus iets harden tegen/in me oor duw krijg ik veel meer bas en klinkt het direct een HEEL stuk beter.

Maar om dat dus tijdens de les te doen kan dus niet..

Nu zijn er ook van die in-ear dingen. Dus ik dacht dat ik met die dopjes misschien hetzelfde effect kon krijgen als met de bovenstaande.

Is dat zo? krijg je je met zulke in-ear dus mooier geluid?

Als dat allemaal zo is wil ik wel van zulke dingen kopen.

Me max. budget is 15/20 euro.

Ik wil eerst 15 aanhouden, maar als daar nix goeds voor te krijgen is 20.

Mvg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, in-earoordopjes zijn veel fijner dan van die simpele dingen. Echter is je budget wel wat karig als je echt goede oordopjes wil. Ik heb oordopjes van Sennheiser en daar betaal je wel aardig wat voor, maar ik doe er volgens mij al ruim twee jaar mee en dan zijn ze de investering echt wel waard. Eigenlijk moet je iets als >>deze<< hebben. Nogmaals, 't kost wel wat, maar 't is het geld naar mijn mening dubbel en dwars waard.

Link to comment
Delen op andere websites

ja, kijk, ik ben nogal voorzichtig met dat soort dingen.

Ik ben altijd bang dat als ik even heb al kapot gaan en dan ben ik zoveel geld kwijt.

Ik moet echt wel goed stevige hebben want ze worden (zoals het nu lijkt) elke dag wel 2 á 3 keer uit en in de tas gestopt.

En ik vind 50 euro wel heel erg veel voor zo'n ding. :puh:

Ik zou nog kunnen stijgen naar 25 maar dan moet er voor minder echt nix te krijgen zijn.

Ik luister dan vooral ook Rammstein, wihtin temptation, smashing pumpkins e.d. dus een goede bass is voor mij eigenlijk wel essentieel.

Een goed voorbeeld voor mezelf was het nieuwe album van linkin park.

Toen ik hem voor het eerst luisterde (doppen niet aangeduwd) klonk het voor geen meter.

Na 1 week wou ik ze nog een kans geven en toen duwde ik ze voor de lol ff aan ofzow maar toen klonk het een heel stuk beter.

Nu klinkt hetzelfde album al een stuk beter.

Zouden dit goede zijn:

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/philips-shh-7808-in-ear-hoofdtelefoon/9000000006847643/index.html

??

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet hoe je de headset hetzelfde effect kan laten geven. doe de headset met de bovenkant in je oor en de speaker richting je de voorkant van je oor (je gezicht) probeer maar werkt bij mij

Ik snap hem niet helemaal. :puh:

Is die site te vertrouwen dan?

Zo ziet hij er niet uit iig imo.

Ja hoor, ik heb er al vele malen dingen besteld en gewoon alles ontvangen.

Oke, miss bestel ik daar eerst wel een paar goedkope ofzow. Om te proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet hoe je de headset hetzelfde effect kan laten geven. doe de headset met de bovenkant in je oor en de speaker richting je de voorkant van je oor (je gezicht) probeer maar werkt bij mij

Ik snap hem niet helemaal. :puh:

Is die site te vertrouwen dan?

Zo ziet hij er niet uit iig imo.

Ja hoor, ik heb er al vele malen dingen besteld en gewoon alles ontvangen.

Oke, miss bestel ik daar eerst wel een paar goedkope ofzow. Om te proberen

Je hebt je headset dan heb je de bovenkant dat stop je in je oor met dus niet de gehele speaker maar de bovenkant en een klein stukje van de speaker

Link to comment
Delen op andere websites

http://tweakers.net/...ive-ep-630.html

Relatief goedkoop en zeker goed.

Ik heb deze oordopjes gehad en ze zijn slechts 1 jaar meegegaan, plotseling werkte het rechteroortje niet mee(ik heb er destijds 30 euro voor betaald). Nu heb ik in-ear oortjes van Sennheiser, gekocht voor 40 euro met een aparte volumeregelaar in de draad naar de oortjes. Ff kijken hoe de mijne heten..

Sennheiser CX 280

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik zit nu geregeld op school met oordopjes in en ik heb nu een paar hele oude.

oordopjes.jpg

zo zien die eruit, het zijn niet hetzelfde.

Als ik deze dingen dus iets harden tegen/in me oor duw krijg ik veel meer bas en klinkt het direct een HEEL stuk beter.

Maar om dat dus tijdens de les te doen kan dus niet..

Nu zijn er ook van die in-ear dingen. Dus ik dacht dat ik met die dopjes misschien hetzelfde effect kon krijgen als met de bovenstaande.

Is dat zo? krijg je je met zulke in-ear dus mooier geluid?

Als dat allemaal zo is wil ik wel van zulke dingen kopen.

Me max. budget is 15/20 euro.

Ik wil eerst 15 aanhouden, maar als daar nix goeds voor te krijgen is 20.

Mvg.

Kan inderdaad niet tijdens de les, want dan moet je opletten.

Enfin, wat betreft die oordoppen; Sennheiser is naar mijn mening een goed merk op dat gebied. Ik heb daar zelf oordoppen van en ze gaan nu al wat jaartjes mee. Daarvoor een paar keer oordoppen van Philips en ook van Sony gehad, maar die dingen gingen redelijk snel stuk. Of de draad was stuk of het deed het aan 1 kant niet meer. Ik wikkel die dingen meestal om de mp3speler heen. En gigantisch hard had ik het ook niet staan. Verkoper toen van de expert had zoiets van dat er teveel volume doorheen was gekomen. Kul natuurlijk. Laat je in ieder geval geen oren aannaaien. Een beetje goede oordoppen moet wel tegen een stootje kunnen.

Maar koop geen el cheapo dingen van een tientje of lager. Goedkoop is duurkoop in dit geval. Beter een beetje investeren in goed spul dan dat je over een halfjaartje of jaartje weer 1 moet kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Enfin, wat betreft die oordoppen; Sennheiser is naar mijn mening een goed merk op dat gebied. Ik heb daar zelf oordoppen van en ze gaan nu al wat jaartjes mee. Daarvoor een paar keer oordoppen van Philips en ook van Sony gehad, maar die dingen gingen redelijk snel stuk. Of de draad was stuk of het deed het aan 1 kant niet meer. Ik wikkel die dingen meestal om de mp3speler heen. En gigantisch hard had ik het ook niet staan. Verkoper toen van de expert had zoiets van dat er teveel volume doorheen was gekomen. Kul natuurlijk. Laat je in ieder geval geen oren aannaaien. Een beetje goede oordoppen moet wel tegen een stootje kunnen.

Maar koop geen el cheapo dingen van een tientje of lager. Goedkoop is duurkoop in dit geval. Beter een beetje investeren in goed spul dan dat je over een halfjaartje of jaartje weer 1 moet kopen.

Daar geloof ik niet meer in. Heb al meerdere keren een dure gekocht bij de Media Markt, maar na verloop van tijd gaat er toch weer iets kapot (een klein jaartje). Een goedkope gaat ook wel even mee als je er niet te lomp mee doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...