Jump to content

In-ear oor dopjes.


Kryziek

Recommended Posts

Als je het over die in-ear oordopjes hebt; Lichtjes induwen en ze blijven zitten hoor?

Dan heb ik blijkbaar te grote oren. :puh: Ze vallen er bij mij gewoon uit, maar misschien komt het door het kwaliteit van die in-ear oordopjes, aangezien ik ze bij mijn mobiel kreeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zo wel ff langs de action ofzow en neem een paar goedkope.

Strax geeft ik zoveel geld uit en dan is het nix..

Btw. op die manier van claud werkt ook alleen ziet het er raar uit. :7

En ze blijven niet altijd goed zitten.. Maar het werkt wel. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt er maar net all hoe je ermee omgaat. Iedereen hanteert zijn eigen betekenis van voorzichtig. Bouwkwaliteit heeft er ook wel mee te maken, maar als je je oortjes strak (ook hier: wat is strak) om je speler wikkelt of in je achterzak doen en gaat zitten dan is het niet vreemd als ze er vroeg of laat mee ophouden. Het beste is om ze uit je speler te halen en los in een jaszak of andere goede plek op te stoppen. Ik heb ook wel de standaard iPod earphones gehad. Gingen best wel lang mee, maar ik ken genoeg gasten die gelijk al zeurden dat ze stoorden (omdat ze zo hard stonden). Het is geen onzin dat je ze op kunt blazen omdat er geen maximum opzit.

Gelukkig heb ik nu gewoon een old skool Sennheiser koptelefoon. Kost wat maar daar doe je jaren mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga zo wel ff langs de action ofzow en neem een paar goedkope.

Strax geeft ik zoveel geld uit en dan is het nix..

Btw. op die manier van claud werkt ook alleen ziet het er raar uit. :7

En ze blijven niet altijd goed zitten.. Maar het werkt wel. ^_^

Ik weet het maar het klinkt wel lekker. Ik heb nu inear headset gekregen van mijn vader het zij AKG K330 scarab ze klinken heel mooi

(ik type met psp)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het over die in-ear oordopjes hebt; Lichtjes induwen en ze blijven zitten hoor?

Dan heb ik blijkbaar te grote oren. :puh: Ze vallen er bij mij gewoon uit, maar misschien komt het door het kwaliteit van die in-ear oordopjes, aangezien ik ze bij mijn mobiel kreeg.

Bij de meeste In-ear oordopjes zitten verschillende maten van dat rubbertje (groot, gewoon en klein), die kan je er dan gewoon opzetten. Maar misschien dat die niet bij je telefoon oordopjes zitten omdat het cheap-ass dopjes zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...