Jump to content

Samsung Star QWERTY vrouwentelefoon of niet?!


LukRacer

  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. Star QWERTY Vrouwelijk?!

    • Ja
      4
    • Nee
      15


Recommended Posts

Hoi iedereen!

Na een tijdje ben ik weer terug, met de vraag of de Samsung Star QWERTY een vrouwentelefoon is of niet?!

vodafone-prepaid-samsung-b3410-star-qwerty-(124213).gif

Ik wil namelijk liever de Corby Pro (die ook bijna hetzelfde is als de Star, alleen een iets slechtere camera en een andere vorm), maar waar ik heb heb gevonden, was hij te duur.

Dus, wat vinden jullie, vrouwentelefoon of niet?!

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er tegenwoordig dan ook al telefoons voor vrouwen? Oké, de Samsung Diva is inderdaad wel meer iets voor vrouwen dan, maar ik zie niet in waarom een Samsung Star QWERTY een vrouwentelefoon zou zijn. Dus naar mijn mening niet. (dus gewoon een Vrouwen- en mannentelefoon).

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit seriously een Opinie-waardig topic? O.o

Maar wat maak je je druk of dat mobieltje vrouwelijk is of niet? Als je hem mooi vindt, haal je hem, en anders koop je hem gewoon niet. Ik denk dat ik straks maar een topic aan ga maken over welke appel GTAF het liefst eet. Een rode, groene, of gele.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit seriously een Opinie-waardig topic? O.o

Maar wat maak je je druk of dat mobieltje vrouwelijk is of niet? Als je hem mooi vindt, haal je hem, en anders koop je hem gewoon niet. Ik denk dat ik straks maar een topic aan ga maken over welke appel GTAF het liefst eet. Een rode, groene, of gele.

doe mij toch maar een blauwe :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit seriously een Opinie-waardig topic? O.o

Maar wat maak je je druk of dat mobieltje vrouwelijk is of niet? Als je hem mooi vindt, haal je hem, en anders koop je hem gewoon niet. Ik denk dat ik straks maar een topic aan ga maken over welke appel GTAF het liefst eet. Een rode, groene, of gele.

Als ik een vrouwentelfoon koop zou ik er op school fakin gard mee gepest worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit seriously een Opinie-waardig topic? O.o

Maar wat maak je je druk of dat mobieltje vrouwelijk is of niet? Als je hem mooi vindt, haal je hem, en anders koop je hem gewoon niet. Ik denk dat ik straks maar een topic aan ga maken over welke appel GTAF het liefst eet. Een rode, groene, of gele.

Als ik een vrouwentelfoon koop zou ik er op school fakin gard mee gepest worden!

Dat heet tegenwoordig zelfvertrouwen. Je gaat toch niet aan je vrienden vragen of je onderbroek wel van het goede merk is? Of je je goede been er wel als eerste instak? Of je hem wel laag genoeg hebt zitten? Zelfde als met telefoons, vind jij een telefoon mooi, BAM, kopen dan, vind je vriend hem 3x niks, skeit aan hem.

Link to comment
Delen op andere websites

Whaha, wát een topic. _O_

Maar even serieus. Vrouwen telefoons krijgen altijd het label "ladyphone" mee. Dit is geen vrouwentelefoon maar gewoon een onzijdig. Dus zowel een jongens als meisjes telefoon. Zorg tevens eens voor wat eigenwaarde. Als je je nu al druk gaat maken over wat je vrienden van je telefoon vinden, kom je echt veel eigenwaarde tekort.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...