Jump to content

[IV] Photo contest III - Reactie- en stemtopic


AeroCool (gast)

ronde 4   

13 leden hebben gestemd

  1. 1. ronde 4 (stemmen)

    • foto 1
      1
    • foto 2
      2
    • foto 3
      5
    • foto 4
      1
    • foto 5
      4
    • foto 6
      0


Recommended Posts

  • Reacties 129
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BoerBanaan

    30

  • blackops

    12

  • Grand Theft Auto TOM

    9

  • Guardian1980

    9

Ik heb de datum voor het inleveren van de foto's verlengt tot 11 oktober, omdat ik berichten kreeg dat de inlever tijd te kort was.

Erg fijn, want ik kan zaterdg weer screens maken :tu: Kan ik mooi nog wat inzenden voor de 2e ronde.

Link to comment
Delen op andere websites

er mag nu gestemt worden ;)

Ik heb 10 oktober 's avonds mijn inzending naar BoerBanaan gestuurd, maar hij staat niet in het hoofdtopic! Dus mensen, nog niet stemmen hoor!. Bovendien zie ik dat BB mijn inzending gisteren nog heeft gezien, dus hij had hem al kunnen plaatsen. Boertje, hoe zit dat?

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

er mag nu gestemt worden ;)

Ik heb 10 oktober 's avonds mijn inzending naar BoerBanaan gestuurd, maar hij staat niet in het hoofdtopic! Dus mensen, nog niet stemmen hoor!. Bovendien zie ik dat BB mijn inzending gisteren nog heeft gezien, dus hij had hem al kunnen plaatsen. Boertje, hoe zit dat?

oke stuur je foto maar even naar mjij de leden die een foto hebben gestuurt maar nog niet in de hoofdtopic is geplaatst

stuur ze dan even naar mij

jullie hebben tot 22:00 te tijd na 22:00 kunnen jullie geen foto's meer inzenden

Link to comment
Delen op andere websites

er mag nu gestemt worden ;)

Ik heb 10 oktober 's avonds mijn inzending naar BoerBanaan gestuurd, maar hij staat niet in het hoofdtopic! Dus mensen, nog niet stemmen hoor!. Bovendien zie ik dat BB mijn inzending gisteren nog heeft gezien, dus hij had hem al kunnen plaatsen. Boertje, hoe zit dat?

Sorry, druk druk druk. Vanavond komt je foto er tussen te staan als ik klaar ben met huiswerk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...