Jump to content

Google&YouTube werkt niet meer.


linux-or-unix

Recommended Posts

Hallo iedereen,

Mijn YouTube, Google, Gmail, Googlesites en alle andere Google/YouTube services doen het niet meer, hieronder de meldingen

Hopelijk weten jullie raad, als jullie nog vragen hebben, zeg het dan a.u.b. gewoon hier want mijn Gmail doet het dus ook niet.

mzzl, GTA_153

Bewerkt: door linux-or-unix
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij doet alles het gewoon hoor, google, youtube, gmail, en de rest dus ws. ook.

Je hebt het probleem niet met andere sites gok ik, aangezien er een tabblad gtaforum open staat?

Misschien even wachten? Ik heb ook wel eens dat een site het niet doet bij mij, maar bij iemand anders wel. Minuutje wachten, dan is het weer over.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij doet alles het gewoon hoor, google, youtube, gmail, en de rest dus ws. ook.

Je hebt het probleem niet met andere sites gok ik, aangezien er een tabblad gtaforum open staat?

Misschien even wachten? Ik heb ook wel eens dat een site het niet doet bij mij, maar bij iemand anders wel. Minuutje wachten, dan is het weer over.

@marcootje Hij doet het opeens nu weer, na een heleboel keer reloaden, heel erg bedankt voor de supersnelle reactie! :tu: :tu:

MVG,

mzzl, GTA_153

Bewerkt: door GTA_153
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...